اخبار داغ

داخائو دی ماه در شهرزاد به صحنه می رود

داخائو دی ماه در شهرزاد به صحنه می رود
داخائو داستان سه دوست دانشجو است که در یک خانه مجردی در حاشیه شهر زندگی می کنند؛ آن ها شروع به پرده برداری از اتفاقات و داستان های گذشته خود می کنند در این میان پسری که صرع دارد...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این نمایش حوادث متفاوتی که ریشه در گذشته آن ها دارد به صورت رفتن به گذشته و حرکت به سوی آینده بیان می شود و کار را به سمت جریان سیال ذهن هدایت می کند  

اجرای ابتدایی با نام آشوئیتس، سال 80 و 81 در جشنواره دانشجویی فجر به اجرا در آمد و در آن سال موفق ترین کار در جشنواره بود؛ جوایز بهترین کارگردانی برای شهرام ابوالقاسمی، بهترین بازیگری برای حمیدرضا هدایتی، دیپلم افتخار بازیگری مرد برای محسن بابایی؛ و جوایزی در بخش موسیقی، طراحی صحنه و لباس را کسب کرده است. هم چنین، به عنوان بهترین اجرا از نگاه منتخب هیئت داوران و بهترین نمایش از نظر تماشاگران انتخاب شده است.

شهرام ابوالقاسمی نویسنده داخائو؛ در ارتباط با اجرای این نمایش، عنوان کرد: بعد از سال ها، نمایش ما دوباره به روی صحنه خواهد رفت؛ در این مدت به علت پاره ای از مشکلات که اصلی ترین آن ها عدم دریافت مجوز بود؛ موفق به اجرای مجدد آن نشدیم. البته این نمایشنامه در ابتدا آشوئیتس نام داشت که با توجه به گذر زمان، تغییراتی در نمایشنامه داشتیم و اکنون نام این نمایش داخائو شده است.

نمایش داخائو به تهیه کنندگی سالار رضایی، نویسندگی شهرام ابوالقاسمی  و کارگردانی مشترک حمیدرضا هدایتی و شهرام ابوالقاسمی،بازیگران این نمایش به ترتیب حمید رضا هدایتی، محسن بابایی،ارشیا زرین و مریم قربانیان می باشند. این اثر از دوم دی ماه در سالن شماره سه مجموعه تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه