اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرگلستان:

مسیرهای جایگزین اطراف سه راهی آدران افزایش می‌یابند

مسیرهای جایگزین اطراف سه راهی آدران افزایش می‌یابند
سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: مجموعه مدیریت شهری نسبت به افزایش مسیرهای جایگزین اطراف پروژه زیرگذر سه راهی آدران توجه ویژه‌ای دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه باتاکید بر عنایت مجموعه مدیریت شهری نسبت به مشکلات عبور و مرور رانندگان گلستانی، تصریح کرد: خیابان پوشش در راستای افزایش معابر جایگزین مسیر شهرستان رباط کریم به شهرگلستان در جاده ساوه و پروژه زیرگذر سه راهی آدران بازگشایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به جزئیات انجام این پروژه، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعریض خیابان پوشش را به اتمام برسانیم تا تردد شهروندان محله قلعه‌میر به سمت جاده ساوه و بلعکس مرتفع شود تا مشکلات ترافیکی ورودی قلعه‌میر تا حد امکان رفع شود.

,

علیرضا عرب همچنین به مشکلات خیابان پوشش و وردی شهرک قلعه‌میر در سه راهی آدران اشاره کرد و تبیین کرد: طرح تعریض این خیابان به‌منظور سهولت تردد شهروندان، روان سازی و کاهش بار ترافیکی در دستور کار شهرداری شهرگلستان قرار گرفته است که در گذشته این معبر مسدود شده بود.

,

وی در رابطه با دلیل مسدود شدن خیابان پوشش، تاکید داشت: قسمت ورودی این خیابان دو متر عرض داشت و با نخاله‌ریزی غیرمجاز، مشکلات تردد برای شهروندان ایجاد نموده بود که با تلاش مجموعه شهرداری و مصوبات شورای اسلامی شهرگلستان این معبر با عقب نشینی ۹ متری یک ملک تعریض و مجدداً بازگشایی شد.

, .,

سرپرست شهرداری شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه مسیرهای جایگزین در اطراف پروژه زیرگذر سه راهی آدران ایجاده شده است، افزود: با بازگشایی این معبر شهروندانی که قصد سفر به گلستان و رباط کریم را دارند می توانند به آسانی از معبر عبور نموده و وارد اتوبان آیت الله سعیدی (جاده ساوه) شوند.

, .,

انتهای پیام/ م

, انتهای پیام/ م]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه