اخبار داغ

نماینده مجلس مطرح کرد

کاهش زیاد اعتبارات تملک و دارایی بودجه 97 در خراسان‌جنوبی

کاهش زیاد اعتبارات تملک و دارایی بودجه 97 در خراسان‌جنوبی
نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه تملک و دارایی سال 97 کاهش بسیاری دارد که در خراسان جنوبی کاهش آن بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه 97 دولت در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: تاکنون نتوانسته ام لایحه بودجه 97 را بطور کامل بررسی کنم، اما آنچه که وجود دارد این است که

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

 

,

وی افزود: بودجه تملک و دارایی سال 97 کاهش بسیاری دارد که در خراسان جنوبی کاهش آن بیشتر است.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلا نمی توان روی عدد و رقم بودجه حساب کرد بیان کرد: در بودجه بندی سال 97، مثل سالهای قبل، فقط پارامتر مصوبه دولت و مجلس وجود ندارد، بلکه کاری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می دهد و نحوه و میزان تخصیص و نقدینگی اعتبارات هم مورد توجه قرار گرفته است.

,

 

,

امیرحسنخانی تاکید کرد: در خراسان جنوبی بودجه باید طوری باشد که بتواند استان را به شاخص های توسعه و حداقل شاخص های کشور برساند که متاسفانه اینگونه نیست.

,

 

,

وی با بیان اینکه بنده و سایر نمایندگان به سهم خود موضوع بودجه را پیگیری خواهیم کرد و باید بررسی کنیم و ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم گفت: نمایندگان استان در هفته آینده اولین جلسه را تشکیل و بررسی خواهیم کرد که باید چه پیشنهاداتی در قبال بودجه ارائه دهیم و برای عملیاتی شدن پیشنهادات پیگیری خواهیم کرد.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه 97برای راه آهن خراسان جنوبی تنها 5 میلیارد تومان اعتبار دیده شده که اگر قرار باشد نحوه تصویب و تخصیص اعتبارات برای این پروژه به همین منوال باشد، باید چند ده سال دیگر منتظر بهره برداری از این پروژه باشیم.

,

 

,

امیرحسنخانی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان در مجلس و استاندار خراسان جنوبی با مدیرعامل راه آهن کشور اشاره کرد و افزود: مدیرعامل راه آهن در این جلسه از نبود اعتبارات و ناتوانی دولت برای کمک به راه آهن استان گفت، اما قول داد که از راه های توجیه پذیر دیگری مثل فاینانسور و سرمایه گذاری بخش خصوصی به راه آهن استان کمک کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه