اخبار داغ

عروج ملوانان تیتر ثابت روزنامه های کشور+تصاویر

عروج ملوانان تیتر ثابت روزنامه های کشور+تصاویر
تایید درگذشت 32 ملوانان کشتی سانچی که 30 نفر از آن ها از هموطنانمان بودند، امروز به تیتر اصلی بیشتر روزنامه های کشور تبدیل شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، روز شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶  نفتکش ایرانی سانچی متعلق به شرکت ملی نفت‌کش ایران که از عسلویه حرکت کرده بود و قرار بود جهت تحویل میعانات گازی عازم داسان کره جنوبی شود، در راه با یک کشتی فله‌برچینی با بار لوبیا به نام «کریستال» در سواحل چین برخورد کرد و به سرعت خبرش در دنیا بازتاب پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

اما شاید به غیر مدیران وزارت نفت کسی باورش را هم نمی کرد که تمام خدمه این کشتی حتی فرصت چند دقیقه ای برای فرار نداشته باشند ، علت آن هم کاملا مشخص بود، محموله ای نفتکش سانچی نفت فوق‌سبک با درجه ای اشتعال بسیار بالا بود که این موجب آتش‌سوزی فوق‌سریع کشتی شد.

,

هر چند که تا دیروز تیم های تجسس و امدادی از کشورهای چین ، ژاپن و ایران در کنار کشتی حضور داشتند، اما دمای بالای بدنه کشتی که در برخی ساعت ها به بالای 140 درجه نیز می رسید اجازه واکنش سریع به ملوانان را نداده بود و تمامی 32 خدمه در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بودند.

,

درگذشت 30 تن از هموطنانمان حادثه ای تلخی  بود که  امروز ایران اسلامی را عزادار کرده و رهبر انقلاب و رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای این ضایعه تلخ را تسلیت گفته و خواستار روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

,

بیشتر روزنامه های صبح امروز نیز در خبر اصلی خود به این موضوع پرداخته و با خانواده های جان باختگان همدردی کرده اند.

,

 

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه