اخبار داغ

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان خبرداد؛

جریمه ۲۹۰ میلیون ریالی زمین خواران در اردستان

جریمه ۲۹۰ میلیون ریالی زمین خواران در اردستان
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان، گفت: میزان جریمه ای که در این مدت از متخلفان دریافت شده بیش ۲۹۰میلیون ریال بوده که این مبلغ بابت قطع درخت، تصرف زمین و چرای دام از متخلفان دریافت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان،غلامرضا اللهیاری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان بازوی توانمند اداره منابع طبیعی هستند و می توانند در حفظ منابع طبیعی منطقه با اداره همکاری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: این اداره به منظور مبارزه با زمین خواری در ۹ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱ هکتار از اراضی منابع طبیعی اردستان را از زمین‎خواران با حکم مراجع قضایی خلع ید کرده است.

,

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان گفت: اراضی رفع تصرف شده، اراضی هستند که توسط متخلفان تصرف شده و پس از اطلاع و مشخص شدن اینکه اراضی ملی هستند، بدون حکم قاضی، اراضی به منابع طبیعی برگشت داده می شود.

,

اللهیاری با بیان اینکه بعضی از افراد تصرفات اراضی طبیعی را حاضر به پس دادن نیستند، تصریح کرد: اراضی طبیعی با حکم دادگاه از دست متصرفان خارج می شود.

,

وی تاکید کرد: میزان جریمه ای که در این مدت از متخلفان دریافت شده بیش ۲۹۰میلیون ریال بوده که این مبلغ بابت قطع درخت، تصرف زمین و چرای دام از متخلفان دریافت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه