اخبار داغ

مراسم یادبود شهدای آتش نشان شهرری برگزار شد+ تصاویر

مراسم یادبود شهدای آتش نشان شهرری برگزار شد+ تصاویر
مراسم یادبود شهدای آتش نشان شهرری در حادثه پلاسکو «رضا شفیعی» و «بهنام میرزاخانی» با حضور مردم و مسئولان در مسجد ارشاد ری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب ری، مراسم یادبود شهدای آتش نشان شهرری در حادثه پلاسکو «رضا شفیعی» و «بهنام میرزاخانی» عصر امروز با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، سیداحمد صفوی شهردار منطقه20تهران، جمعی از مسئولان شهرستانی، کارکنان آتش نشانی، اداره برق، شهرداری، خانواده های معظم شهدا و مردم شهیدپرور شهرری در مسجد ارشاد ری برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , آفتاب ری, ، مراسم یادبود شهدای آتش نشان شهرری در حادثه پلاسکو «رضا شفیعی» و «بهنام میرزاخانی» عصر امروز با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، سیداحمد صفوی شهردار منطقه20تهران، جمعی از مسئولان شهرستانی، کارکنان آتش نشانی، اداره برق، شهرداری، خانواده های معظم شهدا و مردم شهیدپرور شهرری در مسجد ارشاد ری برگزار شد. ,

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی ضمن سخنرانی در این مراسم با اشاره به فداکاری های آتش نشانان اظهار داشت: نکته بسیار مهمی که نباید مورد غفلت واقع بشود این است که مسئله خدمتگذاری به مردم و تامین آسایش و امنیت مردم از مهمترین اهداف اسلام است. 

,

وی گفت: خوشا به حال کسی که بتواند در جامعه اسلامی مضطربی را آرام کند، سنگی را از جلوی پای مردم بردارد، آتشی که هستی مردم را بر باد می برد خاموش کند، قطره آبی به دست تشنگان بدهد، اینها تعالیم اسلام است و آتش نشانی نیز از مشاغلی است که دارای مقام بالایی است. 

,

ادیب یزدی تصریح کرد: آتش نشانی ششغل پر اهمیتی است که برای مردم تامین امنیت میکند و این کار قیمتی ندارد و لذا شما آتش نشانان کار خود را با دیگر مشاغل مقایسه نکنید زیرا شما به مردم احساس آرامش و امنیت می دهید. 

,

ادیب یزدی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) گفت: پیامبر(ص) همواره بر خدمت و کمک به همنوعان تاکید می کردند و خواست اسلام این است که حتی کودکی دچار اذیت و گریه نشود. 

,

وی با بیان اینکه نمازهای حضرت علی(ع) شهره آفاق است، ادامه داد: معروفترین آیه قرآن آیه ولایت است و به این نکته اشاره دارد که امام علی(ع) در هنگام نماز چنان از غرق در معبود می شدند که تیری از پای مبارکشان بیرون کشیدند و ایشان متوجه نشدند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه