اخبار داغ

معاون فرماندار آق قلا:

دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در دنیا است

دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در دنیا است
معاون فرماندار آق قلا گفت : ایام ا... دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا، علی رغم دشمنی های متعدد نظام استکباری بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، سید موسی میردیلمی معاون فرماندار آق قلا در اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان گفت : ایام دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی و متعلق به همه مردم جامعه اسلامی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : ایام ا... دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا، علی رغم دشمنی های متعدد نظام استکباری بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

,

معاون فرماندار آق قلا ادامه داد : دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم تشریح گردد و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران،خدمتگزاران و مسئولین قرار گیرد.

,

وی تصریح کرد: می بایست با برنامه ریزی صحیح و مسئولانه و فضا سازی مناسب در برگزاری برنامه های این ایام تلاش نمایند تا زمینه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر فراهم شود و به بهترین شکل ممکن ارزشهای انقلاب اسلامی به قشر جوان و نوجوان جامعه اسلامی شناسانده شود.

,

در این جلسه کمیته های 19 گانه شامل کمیته های:طرح وبرنامه،ارتباطات و اطلاع رسانی،مساجدو تشکلهای اسلامی،ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزی، کودک و نوجوان، اصناف،کارگری،بسیج،ورزش و جوانان،همیاری و تشکلهای مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری و کمیته مراسم تشکیل و مقرر شد برنامه ها و فعالیت های ویژه ایام الله دهه فجر را برنامه ریزی و پیگیری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه