اخبار داغ

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهار:

از هنرمندانی که طرحی برای ارائه هنر خود داشته باشند حمایت می کنیم

از هنرمندانی که طرحی برای ارائه هنر خود داشته باشند حمایت می کنیم
کانون بسیج هنرمندان در دهه فجر سال 87 در شهرستان بهار تاسیس شد. این کانون در حوزه های مختلف هنری فعالیت می کند و هنرمندان شهرستان بهار تحت عنوان این کانون در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و جشنواره های استانی شرکت داشته و موفق به کسب رتبه های استانی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هرا مرادی  گفتگو با خبرنگار بهارانه، با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی هنرمندان گفت: این جلسات در زمینه های مختلف و با مسئولین در ارتباط با حل مسائل و مشکلات هنرمندان به طور فصلی برگزار می شود که در آن هنرمندان می توانند به بیان مطالب و مسائل خود پرداخته و ارائه پیشنهاد داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

مرادی در ادامه به تشکیل گروه های مختلف هنری اشاره کرد و گفت: برخی از این گروه های جلسات مداوم در طول هفته دارند و علاقمندان می توانند با مراجعه به بسیج هنرمندان در این گروهها عضو شده و فعالیت مستمر داشته باشند.

,

مرادی گفت" روزهای سه شنبه گروه داستان و روزهای دوشنبه گروه های شعر و خوشنویسی از ساعت 16 به طور فعال برنامه دارند و افراد می توانند در این روزها برای شرکت در برنامه ها و جلسات هفتگی به اداره ارشاد شهرستان و دفتر بسیج هنرمندان مراجعه کنند.

,

وی همچنین گفت: هنرمندانی که آثار نمایشگاهی دارند و مایلند نمایشگاهی از آثارشان برگزار شود می توانند به بسیج هنرمندان مراجعه کنند و ما در برگزاری نمایشگاه و تبلیغات و اطلاع رسانی با آنها همکاری لازم را خواهیم داشت.

,

مرادی ادامه داد: افرادی که طرح راهبردی در ارائه هنر خود دارند می توانند طرح های خود را به ما ارائه کنند و ما تا حد امکان از طرح های آنها حمایت خواهیم کرد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه