اخبار داغ

بخشدار موران:

80درصد خانوارهای بخش موران از نعمت گاز بهره مند هستند

80درصد خانوارهای بخش موران از نعمت گاز بهره مند هستند
بخشدار موران گفت: با علمک گذاری روستاهایی که لوله گذاری گاز درآن انجام شده بیش از 80درصد خانوارهای این بخش از نعمت گاز بهره مند می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، عبدالله اصلان‌زاده امروز در نشست خبری به کار های صورت گرفته در بخش موران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دولت دوازدهم حرکت‌های خوبی در بخش موران داشته است، اما مشکلات موجود در این بخش، توجه هرچه بیشتر مسؤولان دستگاه‌های شهرستان و استان را می‌طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار، , سیفار، , سیفار, سیفار,

 

,

وی با اشاره به خدمات مطلوب گاز رسانی در شهرستان گرمی و بخش موران با بیان اینکه از سال 92به بعد گاز رسانی در بخش موران شروع شده و با اقدامات اساسی دولت یازدهم در این حوزه اکنون در 24 روستای بخش موران و 1038 مشترک از نعمت گاز برخوردارند و در روستاهای سیاوش، درمانلو، هاچاکند، شیلوه علیا و سفلی، سینه سر، قشلاقات ایلخچی، سلاله و مهره، دمیرچی علیا و سفلیوانستانق، کریملو هفت درق لوله گذاری گاز صورت گرفته و منتظر علمک گذاری هستند.

,

 

,

وی افزود:  اگر در روستاهایی که لوله گذاری شده علمک نصب شود در اینصورت بیش از یک هزار 500خانوار یعنی 80درصد خانوار بخش موران از نعمت گاز بهره مند می شوند.

,

 

,

اصلان زاده اظهار کرد: پرمهر، افسوران، کلان،  پیله درق و چند روستای دیگر در دست پیمانکار است و تا پایان سال 97 تمامی روستاهای بخش موران از نعمت گاز برخوردار خواهند بود.

,

 

,

بخشدار موران اضافه کرد: مابقی مناطق نیز لوله‌گذاری شده و نیازمند علمک است؛ بر این اساس پس از تکمیل طرح گازرسانی جمعا بیش از 1500 مشترک خواهیم داشت؛ ضمن اینکه عملیات گازرسانی تعدادی از روستاها به اتمام رسیده و در مرحله تست فشار است.
وی تصریح کرد: گاز روستاها و برجک و پاسگاه‌های مرزی موران تعیین تکلیف شده و مراحل اجرایی آن در حال انجام است که بر این منوال تا پایان سال 97 تمام بخش موران گازدار خواهند شد.

,
,

 

,

اصلان‌زاده با بیان اینکه بزرگترین معضل در بخش موران کمبود بود، گفت: در دولت دهم مطالعه آب‌رسانی 63 روستای موران انجام شد اما اقدام عملی صورت نگرفت اما در دولت تدبیر و امید با اختصاص اعتبار لازم، عملیات آب‌رسانی به بخش موران با قوت آغاز و بخشی از روستاها آبرسانی شده که در باقی روستاها نیز کار لوله‌گذاری در حال انجام است.

,

 

,

وی با بیان اینکه امیدواریم در دولت دوازدهم همچون گازرسانی حرکت‌های مطلوبی در حوزه آب‌رسانی نیز انجام شود، اذعان داشت: دولت برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز روستاییان و مرزنشینان تمام همت خود را به‌کار گرفته است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه