اخبار داغ

فرماندار شهرستان دلگان:

عزت و اقتدار امروز کشورمان ثمره خون شهیدان است

عزت و اقتدار امروز کشورمان ثمره خون شهیدان است
فرماندار دلگان در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: عزت و اقتدار امروز کشورمان ارمغان و ثمره خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، نشست شورای اداری در خصوص کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان دلگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

هوشنگ بامری در این نشست اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

,

وی با بیان اینکه همه ما به برکت جانفشانی و ایثارگری های شهدا از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم، گفت: از برکت مجاهدت شهدا و صبوری خانواده های معظم آنان ما امروز این اقتدار و عزت را در سطح دنیا داریم.

,

فرماندار دلگان تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود اهداف والایی داشتند که اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب از مهم ترین آرمانهای شهدا است.

,

هوشنگ بامری همچنین از سرکشی و دیدار با خانواده های شهدای شهرستان دلگان در ایام دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: شهدا هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم نقش بسیار زیادی برای امنیت و ابادانی کشور داشتند.

,

فرماندار دلگان ادامه داد: بنا به پاس زحمات و ایثارگری شهدا، در ایام دهه فجر از خانواده های شهدا دیدار و سرکشی خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران یک وظیفه است و حداقل کاری است که باید همه مسئولان کشور انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه