اخبار داغ

آیت‌الله صدیقی:

تلگرام به فضای هرج و مرج تبدیل شده و کنترلی بر آن نیست / دولت نمی‌خواهد در شبکه اینترنت خودکفا شویم

تلگرام به فضای هرج و مرج تبدیل شده و کنترلی بر آن نیست / دولت نمی‌خواهد در شبکه اینترنت خودکفا شویم
امام جمعه موقت تهران گفت: دولت حاضر نشد شبکه ملی درست کند و همه جوانان به تلگرام معتاد شدند. می‌خواهند فرمان ما دست بیگانگان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، آیت‌الله کاظم صدیقی امروز در مراسم اولین سالگرد آتشنشان فداکار حادثه پلاسکو «رضا شفیعی» که در حسنیه کریم اهل بیت(ع) شهرری برگزار شد، اظهار داشت: دنیا برای همه فراز و نشیب دارد و ائمه(ع) که کارشناسان دنیا و آخرت بودند و حقیقت دنیا را می شناختند توصیه کرده اند که توقع بیجا از دنیا نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری, آفتاب ری, آفتاب ری, ، ,

وی با بیان اینکه دنیا خانه موقت ما است، افزود: بلاها متفاوت است و هرکسی به نوعی از بلا مبتلا می شود خداوند به همه بلا می دهد در دنیا کسی بی غم نیست.  

,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بلا مقدمه بهشت است، گفت: خوشی در دنیا نیست خداوند در حدیث قدسی می فرماید؛ من راحتی را در بهشت قرار داده ام و مردم در دنیا به دنبالش می گردند.

,

صدیقی با بیان اینکه دنیا محل امتحان است، تصریح کرد: هرکسی ولایتش قوی تر باشد امتحانش سخت تر است خدا مرگ و حیات را آفریده شما را امتحان کند و لذا زندگی برای رئیس جمهور، دولت، حقوق های نجومی بگیران، دو تابعیتی ها که تعدادشان فراوان است که در کشورهای دیگر زندگی می کنند و از اینجا حقوق می گیرند و برای همه مردم امتحان است و خداوند حساب همه را دارد.  

,

وی ادامه داد: خداوند به فشار و سختی قسم خورده ما انسان را در سختی آفریدیم بهشتی که بدون دردسر باشد قدر آن را نمی دانیم چنانکه به حضرت آدم بهشت رایگان داد و چون آدم سختی نکشیده بود گرفتاری، مریضی و زحمت نداشت قدر بهشت را ندانست و آن را از دست داد.

,

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: نحوه رفتار، اخلاق خانوادگی و همه کارهای ما امتحان است که باید پاسخ بدهیم و اگر از مرگ می گریزید بدانید که با مرگ ملاقات می کنید و بدون استثنا خدا شربت مرگ را به همه می دهد.

,

صدیقی گفت: کسی زبانش استغفار بگوید ولی دلش از گناه جدا نباشد، کسی مشتاق بهشت باشد ولی سختی ها را تحمل نکند و کسی که بخواهد از آتش جهنم به دور باشد ولی از امیال شهوانی دوری نکند مسخره است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه جوانمردی باید در جوانی شکل بگیرد، گفت: شما جوانان اگر خواستید در آتش جهنم نسوزید در برابر فضای آلوده و شبکه های مجازی خودتان را حفظ کنید. دولت حاضر نشد تلگرام را محدود کند و از ابتدا هم نمی‌خواست شبکه ملی درست کند اگر شبکه ملی درست می‌کرد همه جوانان به تلگرام معتاد نمی شدند. نمی خواهند خودکفا باشیم و روی پای خودمان بایستیم و می خواهند فرمان ما به دست بیگانگان باشد.  

,

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: تلگرام انواع فسادها را آورده. تجارت می کنند واقتصاد کشور را رقم می زنند بدون اینکه مالیات بدهند. کار فرهنگی می کنند اجازه ای از وزارت ارشاد ندارند. انواع آزادی‌ها را دارند و کنترلی بر آنها نیست و هرج و مرج است.

,

صدیقی اظهار داشت: جوان اگر نمی خواهد وارد جهنم شود باید خودش را حفظ کند. خداوند مسببین را هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند با عدالت رفتار کند.

,

وی در ادامه با اشاره به فداکاری های آتش نشانان گفت: نیروهای آتش نشانی همیشه در خطرهستند  که با تمام وجود و با آگاهی از خطرات شغل خود با رشادت تمام همیشه آماده نجات هم‌نوعان خود هستند.

,

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کسی که به قصد کار خیر از منزل خارج می شود، اگر با مرگ ملاقات کند و به خانه برنگردد خدا به قدری کرم به وی عطا می‌کند که قابل گفتن نیست. اگر کسی برای تامین امرار معاش خانواده اش از منزل خارج شود و از دنیا برود مثل این است که در جبهه جان خودش را از دست داده است و کسی که برای نجات جان کسی می رود و نیتش کمک کردن و نجات دادن دیگران است درصورت مرگ به بالاترین مقام دست می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه