اخبار داغ

پل عابر پیاده علی آباد بوکان نماد کج سلیقگی دست اندرکاران

پل عابر پیاده علی آباد بوکان نماد کج سلیقگی دست اندرکاران
بعد از سالها چشم انتظاری مردم، بویژه دانش اموزان علی ابادی پل عابر پیاده این منطقه توسط شهرداری در حال نسب است که نقش بسیار ویژه ای در حفظ جان بیش از ۲ هزار دانش اموز منطقه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، بعد از سالها چشم انتظاری مردم، بویژه دانش اموزان علی ابادی پل عابر پیاده این منطقه توسط شهرداری در حال نسب است که نقش بسیار ویژه ای در حفظ جان بیش از ۲ هزار دانش اموز منطقه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

سالهاست دانش آموزان منطقه علی اباد برای رسیدن به مدارس خود با عبور از خیابان شلوغ وردی شهر از سمت میاندواب از جان مایه می گذارند تا به تحصیل علم و دانش بپردازند.
بعد ار انتشار تصاویر دهشت ناک عبور دانش اموزان علی ابادی از عرض خیابان برای رسیدن به مدارس خود در سال ۹۳ توسط رسانه های محلی در نهایت کلنگ احداث پل هوایی منطقه علی اباد در شهریور ماه همان سال بر زمین زده شد.
کلنگی که در شهریور ۹۳ بر زمین زده شد ولی سه سال و چند ماه درگیر کوش و قوس های ادارای بود تا در نهایت و در اواسط پائیز ۹۶ پایه های ان نسب و در دی ماه نیز پله هایش در حال نسب است.
هر چند روند احداث این پل خود داستانی هزار صفحه ای از بی برنامگی و ناهماهنگی مسئولان است ولی با این حال در نهایت پل عابر پیاده علی اباد با طول ۵۵ متر و عرض ۲٫۵ متر، بر روی بلوار جانبازان نسب شد تا بعد از افتتاح شاهد عبور دانش اموزان علی ابادی از روی ان برای رسیدن به مدرسه و خانه باشیم.
بی گمان پل عابر پیاده علی اباد صرفا در راستای تسهیل عبور و مرور دانش اموزان و اهالی منطقه جهت افزایش ایمنی تردد، جلوگیری از حوادث ناگوار و نیز کاهش مشکلات ترافیکی احداث شد که متاسفانه باز شاهد کج سلیقگی در سازه ان هستیم.
پل‌ فلزی عابر پیاده علی اباد با پله‌های زیاد اهنی و مرتفع و شیب تند و رو “باز” در نهایت سبب می شود، دانش اموزان که فرهنگ سازان اینده کشور هستند در فصل سرد سال و به علت بارش‌ برف در فصول پاییز و زمستان که موجب لغزندگی سطوح می شود هیچ تمایلی برای استفاده از این امکانات که هزینه بر نیز بوده نداشته باشند و عملا خاطره پل عابر پیاده میدان فرمانداری تکرار شود.
اینجاست که نسنجیدن جوانب امر در ساخت پلی استاندارد برای دانش اموزان پایه های مختلف تحصیلی و همچنین دیگر شهروندان به وضوح نمایان می شود.
هر چند این کج سلیقگی ها در بوکان و میان دست اندرکاران چیز تازه ای نیست و سالیان زیادی است مردم با این نوع کج سلیقگی ها اشنای دارند ولی این پل کمی نیاز به خوش سلیقه داشت تا در اینده شاهد ایجاد فرهنگ عبور از پل های عابر پیاده در میان بیش از ۲ هزار دانش اموز آینده ساز بوکانی بودیم.

,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه