اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی عنوان کرد؛

غلبه سرعت عمل آتش‌نشان بر حریق مجتمع مسکونی در اصفهان

غلبه سرعت عمل آتش‌نشان بر حریق مجتمع مسکونی در اصفهان
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، از سرعت عمل بالای آتش‌نشانان اصفهانی در مهار حریق و نجات ساکنان محبوس شده در دود حریق یک مجتمع مسکونی در اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازندای اصفهان؛محمد شریعتی با اشاره به وقوع حریق یک دستگاه خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی پنج طبقه در بامداد یکشنبه، اظهار کرد: 12 دقیقه پس از نیمه‌شب امروز (شنبه 30 دی‌ماه) خبر حریق خودرویی در پارکینگ مجتمع مسکونی پنج طبقه‌ای در خیابان مخابرات اصفهان به سامانه 125 آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس‌ازاین اعلام خبر حریق ستاد فرماندهی اکیپ‌های عملیاتی را از چهار ایستگاه به محل اعزام کرد، گفت: ایستگاه‌های ۶، ۱۸، ۱۶ و ۱۹ به همراه تجهیزات مربوطه و دو دستگاه خودروی نردبان، خودروی تخصصی تنفسی به همراه مدیر و افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

,

وی با اظهار اینکه این حادثه براثر حریق یک دستگاه خودرو در پارکینگ این مجتمع مسکونی ایجادشده بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه این حادثه در نیمه‌شب رخ‌داده و اکثر ساکنان در حال استراحت بودند خطر جدی که آن‌ها را تهدید می‌کرد انتشار دود و گازهای سمی در ساختمان بود.

,

شریعتی با اشاره به تراکم جمعیت در نیمه‌شب، با اظهار تأسف گفت: تمامی ساکنان دچار دودگرفتگی شده بودند و با توجه به وسعت دود امکان خروج به بیرون را نداشتند و هرلحظه نیز احتمال سرایت حریق و رسیدن شعله به طبقه‌های بالای مجتمع بیشتر وجود داشت.

,

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به‌سرعت حرکت دود و خطرات مرگبار آن اشاره و تصریح کرد: ناجیان آتش‌نشانی بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم شدند که اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق، اقدام به جستجو و نجات محبوس شدگان گرفتار در دود کردند و اکیپ دوم عملیاتی نیز همزمان و با سرعت عمل بالا نسبت به اطفاء حریق در همان دقایق ابتدایی اقدام کردند و از سرایت حریق به نقاط دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

,

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است، گفت: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پیشگیری از حریق این سازمان در دست بررسی قرار دارد.

,

شریعتی افزود: در این حادثه شدت سوختن دو خودرو سواری پژو و پراید بیشتر بود و به سایر خودروها خسارت چندانی وارد نشده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه