اخبار داغ

آیت‌الله توکل:

حضرت زینب(س)، آیه فضیلت‌های والدین خویش و الگوی همه عصرها و نسل‌هاست

حضرت زینب(س)، آیه فضیلت‌های والدین خویش و الگوی همه عصرها و نسل‌هاست
بانوی متانت الهی و مظهر لطافت و رحمت سبحانی سعادت‌بخش انسان‌ها بویژه زنان مسلمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ،  نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی میلاد خجسته بی بی حضرت زینب سلام‌الله علیها را تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
متن پیام آیت‌الله توکل بدین شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ولادت سرورانگیز سرمایه بی‌پایان بشریت، مظهر عالی‌ترین و جوانمردانه‌ترین صبر انسانی، زینت زنان عالم، حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار مبارک باد.
 
حضرت زینب سلام‌الله‌علیها، آیه‌ی فضیلت‌های والدین خویش در تجلی صفات عالی انسانی و الهی است. این بانوی صبر و شکیبایی شاکرانه، نامی به زینت آراستگی‌های پدر عالی‌مقام خویش و الگوی همه انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌هاست.
 
سفیر زنده‌نگه‌دارنده نهضت عاشورا، درس ایثار شهادت‌محور را در صبوری به اتمام و اکمال رساند و هدیه‌ی بی‌نظیر شکیبایی زیبانگریانه قیام الی‌الله را برای همه ابناء بشر به ارمغان آورد.
 
میلاد فرخنده و سراسر نور و امید زینب کبری سلام‌الله‌علیها، فخر بشریت و افتخار محبان و عاشقان اهلبیت علیهم‌السلام بویژه بانوان، سمبل عفاف و حجاب، آذرخش خشم و متانت الهی و مظهر لطافت و رحمت سبحانی، بر عموم مسلمانان به‌خصوص ولی‌الله‌الاعظم (عج‌الله...)، نائب آن حضرت و بانوان و در رأس آنان پرستاران دلسوز و رئوف تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم تا همه زنان مسلمان بویژه بانوان عزیز ایرانی با درس‌آموزی از زندگی این نمونه خلقت، در جهت سعادت و نیکبختی گام بردارند.
 
4جمادی‌الاول 1439 برابر با دوم بهمن 1396
 سیدرحیم توکل
 نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه