اخبار داغ

در محورهای جنوب کرمان رخ داد؛

واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه 16زخمی برجای گذاشت/تصاویر

واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه 16زخمی برجای گذاشت/تصاویر
واژگونی نیسان وانت حامل اتباع افاغنه در کیلومتر ۷۷ محور رودبار جنوب ـ زهکلوت ۱۶مصدوم برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، درواژگونی نیسان وانت حامل اتباع افاغنه در کیلومتر ۷۷ محور رودبار جنوب ـ زهکلوت ۱۶ نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

بعد از وقوع حادثه در ساعت ۱۸:۱۱ دیشب ۶ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و ده مصدوم را به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت و ۶مصدم دیگر را به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل کردند.

,

خودروهای حامل اتباع بیگانه افغان با سرعت سر سام آوری در جاده‌های جنوب کرمان قدرت نمایی می کنند و جان مردم را به خطر می‌اندازند .

,

, ,

جاده های غیراستاندارد  و همچنین تردد خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محورهای مواصلاتی این منطقه باعث بروز حوادث رانندگی ناگواری شده است.

,

رانندگان این خودروها به امید سود بیشتر پنج یا 6 برابر ظرفیت خودروهای سواری، اتباع بیگانه غیرمجاز را سوار می کنند و با سرعت بسیار بالا در جاده ها حرکت می کنند.

,

, ,

شاید اگر مسئولان اقدامی در جهت رفع این معضل و مشکل نکنند شاهد حوادث و سوانح رانندگی بیشتری مشابه حادثه شب گذشته در سطح جاده های جنوب کرمان باشیم.

,

 

,

, ,

علی ای حال،درآمد بالای ورود غیرمجاز اتباع بیگانه توسط برخی از افراد سودجو از عواملی است که سبب شده است تا این افراد جهت کسب درآمد بیشتر به این فعالیت کاذب و آسیب زا روی بیاورند.قاچاقچیان با عبور دادن افاغنه از کوه ها و دشت های صعب العبور مرزها، آنها را به داخل ایران منتقل کرده و به محل هایی که از قبل مشخص شده، می برند. در آنجا آنها را در صندوق عقب و داخل خودروهایشان به طرز اسفباری جای می دهند. آنها این افاغنه را به صورت زنجیره ای تا مقصد می برند که مقصد اکثر آنها شهرهای تهران، اصفهان، فارس و کرمان است.

,

 

,

زهکلوت مرکز بخش جازموریان در ۶۵ کیلومتری شرق رودبار جنوب کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه