اخبار داغ

معاون پرورشی و فرهنگی،وزارت آموزش‌وپرورش:

اقتدار ایران اسلامی میراث خون شهدای گران‌قدر است

اقتدار ایران اسلامی میراث خون شهدای گران‌قدر است
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش در کنگره ملی شهید شاخص دانش‌آموز کشور، شهید محمدحسین ذوالفقاری اقتدار و پیروزی‌های پیوسته ایران اسلامی را میراث خون شهدا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  یزدامروز، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش امروز در کنگره ملی شهید شاخص دانش‌آموز کشور، شهید محمدحسین ذوالفقاری؛ اقتدار و پیروزی‌های پیوسته ایران اسلامی را میراث خون شهدا دانست و اظهار داشت: امروز نیازمندیم تا افکار خود را به افکار و ارزش‌های شهیدان پیوند بزنیم و با استواری در مسیر ایثار و شجاعت قدم برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدامروز,

 علیرضا کاظمی برگزاری محافل‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را یکی از طرق پیوند با تفکر شهدا دانست و گفت: تداوم اقتدار امروز ایران اسلامی درگرو انتقال ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کشور است

,

کاظمی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت متشکل از فرهنگ ولایت مداری، ولایت‌پذیری، ساده زیستی، اخلاق محوری و مدیریت جهادی است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با موفقیت‌های ارزشمندی که با رهبری بی‌نظیر امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف به دست آوردیم طبیعی است که دشمنان ساکت نخواهند نشست و تلاش می‌کنند با فتنه‌انگیزی‌های گوناگون به فرهنگ کشور آسیب وارد کنند.

,

کاظمی خاطرنشان کرد: رهبری و ولایت مداری، وحدت و انسجام یکپارچه جامعه و سبک زندگی اسلامی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی است که در این برهه از زمان موردتوجه و هجمه دشمنان قرارگرفته، بنابراین همه مسئولین به‌خصوص مسئولین آموزش‌وپرورش باید توجه ویژه به اصل تربیت و تعالی اسلامی داشته باشند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه