اخبار داغ

کسب سه مقام استانی توسط تیم تایباد در مسابقات المپیاد ورزش همگانی استان

کسب سه مقام استانی توسط تیم تایباد در مسابقات المپیاد ورزش همگانی استان
تیم ورزش همگانی شهرستان تایباد توانست سه مقام در مرحله نهایی اولین المپیاد ورزش همگانی آقایان و بانوان خراسان رضوی کسب نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، مرحله نهایی اولین المپیاد ورزش همگانی آقایان و بانوان خراسان رضوی در 10 رشته ورزشی باحضور سه هزار و 400 ورزشکار از تمامی شهرستانهای خراسان رضوی دیروز بیست و ششم بهمن ماه به مدت یک روز در سالن شهید بهشتی مشهدمقدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

تیم شهرستان تایباد با 29 ورزشکار خانم به سرپرستی مژگان فیض اللهی و مربیگری سلماز عطایی و 20 ورزشکار آقا به سرپرستی رمضان یارمحمدی و مربیگری غلامعلی حاتمی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

,

 

,

غلامعلی حاتمی صبح امروز در گفتگو با تایبادخبر گفت: این مسابقات در ده رشته ورزشی وسطی، هفت سنگ، والیبال سه نفره، پنالتی هدفمند، شوت بسکتبال، طناب زنی، طناب کشی، روپایی، دارت، تیروکمان سنتی(پلخمون) برگزار شد.

, تایبادخبر,

 

,

مربی تیم ورزش همگانی شهرستان تایباد افزود: در پایان این مسابقات یک روزه تیم هفت سنگ بانوان تایباد با کسب مقام اول به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: در بخش آقایان تیم وسطی مقام سوم و جواد احمدی برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب شد. همچنین تیم پنالتی هدفمند تایباد مقام سوم و تیم پلخمون ما مقام چهارم را کسب نمود.

,

 

,

وی ضمن تشکر ویژه ازحضور ورزشکاران شایسته شهرستان گفت: متاسفانه عدم برنامه ریزی و پاسخگویی و عدم حضور مسئولین درحین اجرای مسابقات باعث ناداوری ها و سلیقه ای عمل کردن هیات اجرایی مسابقات و جانبداری از برخی شهرستانهایی که در این مسابقات داور داشتند، شده بود که حتما در جلسه ای که با ریاست اداره ورزش وجوانان و رییس هیات ورزش همگانی شهرستان مسایل مطرح ومکتوب خواهدشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه