اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی:

مردم لبنان و فسلطین هیچ امیدی به میزهای مذاکره ندارند/ مسئله داعش مختص عراق و سوریه نیست، بلکه ضدیت با امت اسلامی است

مردم لبنان و فسلطین هیچ امیدی به میزهای مذاکره ندارند/ مسئله داعش مختص عراق و سوریه نیست، بلکه ضدیت با امت اسلامی است
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم لبنان و فسلطین هیچ امیدی به میزهای مذاکره ندارند، بلکه امید آنان به مجاهدان در میدان است و می‌گویند میدان تکلیف را مشخص می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در نخستین کنگره عظیم شهدای مهاجر مدافع حرم و سومین یادواره شهیدان مدافع حرم «ابوحامد» و «فاتح» که در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد، برگزاری این کنگره در جوار مضجع نورانی علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بسیار به‌جاست دانست و گفت: چراکه این افراد به تعبیر مقام معظم رهبری، مقتدای بصیرت‌آفرین و الگوی مبارزه خستگی‌‌ناپذیر با دشمنان دین هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با اشاره به این نکته که آیات نورانی قرآن کریم جلوه جنگ اراده‌هاست که همان جنگ میان اراده‌ای برای حاکمیت اراده خدا و اراده شیطانی و فتنه‌گری روی زمین است، ادامه داد: در طول تاریخ جنگ اراده‌ها بین خداپرستان و خودخواهان همواره وجود داشته است.

,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: خداخواهان به‌دنبال حاکمیت حق، عدالت‌خواهی و توجه به حیات انسان بوده و خودخواهان با روحیه استکباری به‌دنبال زورگویی، نقض حاکمیت خدا و دست‌انداختن به منابع انسانی بودند.

,

 

,

حجت‌الاسلام رئیسی ضمن تاکید بر این موضوع که وعده الهی در جنگ اراده‌ها پیروزی جبهه حق است، گفت: دو شاخصه جبهه حق برای پیروزی به باطل تقوای الهی و صبر است که همواره تفوق و برتری جبهه حق همراه با تقوای الهی و صبر بوده است. 

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه باید در مواجهه با دشمن از ظرفیتی برخوردار بود که صبر، مقاومت و ایستادگی را در امت اسلامی افزون کند، خاطرنشان کرد: برای امت اسلامی‌، هرکدام از پیشوایان دینی با داشتن ظرفیت تقوا و صبر شناخته می‌شوند و اینان الگوهای ما هستند که راه را برای ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبرین نمایان می‌کنند.

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در دوره حاضر امام(ره) پرچم ایستادگی برداشتند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ریشه‌ای دارد؛ در واقع آنچه ما می‌بینیم برگ و میوه آن است؛ اما ریشه‌های بسیار قوی دارد که این درخت را سرپا نگه داشته و آن ریشه‌ها مقاومت هزار‌ساله علما و صلحا است و امام(ره) پرچم مقاومت را به تبعیت از آنچه عاشورا به جامعیت بشری آموخت، برافراشت.

,

 

,

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند کار عاشورائیان در عاشورا تمام شود؛ اما عاشورا آغاز و روز تولد عاشورائیان شد، تصریح کرد: حقیقتاَ خون مطهر عاشورائیان از جامعه بشری جهل‌زدایی کرد که یکی از مصادیق آن بیداری امت اسلامی ما به برکت خون شهدای عاشوراست و امروز شهدای عالی‌قدر ما در برابر جاهلیت مدرن ایستادگی کردند.

,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این جاهلیت مدرن همان جاهلیت قدیم است؛ اما مجهز به علم و فناوری شده، قدرت رسانه داشته و ثروت هنگفت حرام پشت سر خود دارد؛ اما امروز خون مطهر شهدای عالی‌قدر مهاجر مدافع حرم از امت اسلامی و جهان جهل‌زدایی کرده است که بسیار ارزشمند است.

,

 

,

حجت الاسلام رئیسی ضمن یادآوری این موضوع که در دهه اول انقلاب اسلامی جنگ را به ما تحمیل کردند و منافقین 17 هزار نفر از مردم و مسئولان عالی‌قدر کشور را به شهادت رساندند تا انقلاب پا نگیرد، گفت: دشمنان در دهه دوم درصدد بودند انقلاب و نظام را ناکارآمد نشان دهند و در دهه سوم دنبال این بودند که پیام انقلاب به امت اسلامی نرسد؛ اما پیام این انقلاب امت اسلامی را بیدار کرد، چراکه یمن و صنعا همان یمن و صنعای سابق است؛ اما چه اتفاقی افتاده که در یمن بیش از هزار روز است با شکم گرسنه مبارزه می‌کنند و می‌خواهند مسلمان زندگی کنند و هویت اسلامی خود را بازیافتند. 

,

 

,

وی ادامه داد: دشمن بعد از جنگ جهانی دوم و تک‌قطبی شدن جهان دید که تنها اسلام ناب است که در برابر منافع نامشروع غرب و مستکبرین می‌ایستد پس توطئه‌های بسیاری نظیر اختلاف‌پراکنی، گروه‌های تکفیری، اهانت به مقدسات، حکومت‌های دست‌نشانده و غده سرطانی رژیم اشغالگر صهیونیستی را انجام دادند‌. 

,

 

,

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نابودی اسرائیل، گفت:  یک روز اعلام شد خرمشهر آزاد شد، یک روز آزادی حلب و روز دیگر موصل اعلام شد ان‌شاءالله روزی اعلام می‌شود که قدس شریف آزاد شد و این امر را با گروه‌های مصممی که حضور دارند، بسیار قریب می‌دانیم.

,

 

,

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه مسئله وحدت در خون و همخونی برای دفاع از امت اسلامی در پی داشت، گفت: مسئله داعش، مسئله عراق و سوریه نیست، بلکه مسئله ضدیت با امت اسلامی است؛ اما خون‌خواه، حضرت حق و همان خون‌خواه اباعبدالله(ع) است و خداوند از یک قطره آن خون‌ها نمی‌گذرد و فضای پاکی که در امت اسلامی وجود دارد به برکت خون شهیدانی است که از امت اسلامی و جهان جهل‌زدایی کردند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه امروز استیصال و یأس را در تمام حرکات دشمن می‌توانید ببینید، بیان کرد: مردم لبنان و فسلطین هیچ امیدی به میزهای مذاکره ندارند، بلکه امید آنان به مجاهدان در میدان است و می‌گویند میدان تکلیف را مشخص می‌کند، بنابراین همه گروه‌های فلسطینی روی این موضوع اتفاق نظر دارند که مقاومت و ایستادگی دشمن را وادار به عقب‌نشیننی می‌کند.

,

 

,

حجت‌الاسلام رئیسی در پایان تاکید کرد: روحیه سلحشوری و مقاومت به برکت‌آفرینی مقتدایان و سرداران سرافزانی همچون سردار سلیمانی و دیگرانی است که نامشان زینت‌بخش این جلسه است و افتخاراتی بسیاری در ایستادگی و مقاومت به ثبت رساندند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه