اخبار داغ

قائم مقام وزیر راه در قزوین:

پرونده مسکن مهر قزوین سال آینده بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر قزوین سال آینده بسته می‌شود
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در دیدار با استاندار قزوین گفت: هزار و 51 واحد تعاونی و سه جانبه مسکن مهر در قزوین باقی مانده که تا شهریورماه ۹۷ پرونده آنها بسته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اظهار کرد: واحدهای مسکن مهر در استان قزوین به جز شهرک مهرگان به پایان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: مسکن مهر در استان‌های زنجان، یزد و چهار محال و بختیاری به دلیل تمرکز در داخل شهر بسته شده و در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان‌های خراسان جنوبی، ایلام و اصفهان نیز به زودی به پایان می‌رسد.

وی افزود: مسکن مهر در قزوین به خوبی کار شده است و امیدواریم با همت مسئولان و تسریع در عملیات بانکی شاهد اتمام این پروژه در استان باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: هزار و 51 واحد تعاونی و سه جانبه مسکن مهر در قزوین باقی مانده که تا شهریورماه ۹۷ پرونده آنها بسته می‌شود.

وی با اشاره به کانال انتقال آب در محدوده شهرک مهرگان که موجب غرق شدن چندین تن از شهروندان شده است، افزود: فعلا برای رفع این مشکل با فنس کشی و کابل گذاری در نقاط بحرانی اقدام شود تاشاهد تلفات کمتری در این کانال در فصل گرما باشیم. 

طرح مسکن مهر در استان قزوین پیشرفت خوبی داشته است 
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این ابراز کرد: مسکن مهر در کشور و استان کار سنگینی بوده و در استان این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: شهرک مهرگان قزوین ساخت یک شهر جدید بود به همین دلیل در تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات رو بنایی آن برخی کاستی‌ها هنوز وجود دارد؛ امیدواریم هرچه سریعتر شاهد تکمیل مسکن مهر در استان باشیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه