اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان:

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر در استان گلستان

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر در استان گلستان
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پرداخت ۱۱میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه به طرح های اشتغال فراگیر در استان گلستان خبر داد و گفت: این تسهیلات ویژه اشتغال فراگیر است و در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی، تاکنون ۶.۵ میلیارد تومان طرح به بانک ها جهت پرداخت معرفی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید مازندرانی" در جلسه کمیته کارشناسی بررسی طرحهای متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی، گفت: تاکنون از محل بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزایی در استان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: این تسهیلات ویژه اشتغال فراگیر است و در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی، تاکنون ۶.۵ میلیارد تومان طرح به بانک ها جهت پرداخت معرفی شده است.

,

"مازندرانی" با اشاره به اینکه در بحث پرداخت تسهیلات در شروع کار هستیم، تصریح کرد: سیاست دولت در موضوع اشتغال، تسهیل سازی و برطرف کردن موانع اشتغالزایی است.

,

وی با تاکید بر اینکه در بررسی طرح ها، اشتغالزا بودن آن ها بیشترین اهمیت را دارد، اذعان داشت: طرح های تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان در کارگروه‌های شهرستانی تایید می شوند و طرح های بالای ۲۵۰ میلیون تومان برای پرداخت باید به تایید کارگروه استانی برسد.

,

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به کوتاه بودن زمان تا پایان سال تاکید کرد: در بررسی طرح ها هم سرعت و هم دقت در کیفیت آن باید لحاظ شود و بانک ها نیز در پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال همراهی کنند.

,

وی به تجربه پرداخت تسهیلات بنگاه های زودبازده در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: برای موفق شدن و به ثمر رسیدن تسهیلات باید کارشناسی دقیقی در بررسی طرح ها انجام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه