اخبار داغ

فرماندار بهارستان:

شهادت رضا امامی در راه حفاظت از جان هموطنانش، افتخار بزرگی است

شهادت رضا امامی در راه حفاظت از جان هموطنانش، افتخار بزرگی است
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: شهادت رضا امامی در راه حفاظت امنیت و جان هموطنانش، افتخاری است که باید آن را تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور ، فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با تسلیت شهادت شهید رضا امامی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار از غیورمردان نیروی انتظامی ساکن شهرستان بهارستان بود که به دست آشوب طلبان در منطقه پاسداران تهران به شهادت رسیده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,
وی در ادامه با مظلومانه خواندن شهادت، شهید رضا امامی، تبیین کرد: شهید بزرگوار گروهبان رضا امامی ساکن روستای امامزاده باقر علیه‌السلام شهرستان بهارستان بود که در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام‌الله علیها و در راه تامین امنیت و آرامش ملت ایران به‌دست آشوب طلبان و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
, .,
 
,
سلیمان‌پور همچنین به داغدار شدن شهروندان بهارستانی درپی شهادت گروهبان امامی اشاره کرد و گفت: بدون شک ملت قدرشناس ایران همواره از نیروهای غیور و فداکار انتظامی که در تأمین امنیت و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود می گذرند با بزرگی و افتخار یاد خواهند نمود.
, .,
 
,
وی باتاکید براینکه شهادت رضا امامی را علاوه‌بر تسلیت باید تبریک نیز گفت، اذعان داشت: قطعاً شهادت و از خود گذشتگی در راه حفظ جان هموطنان لایق تبریک است چراکه افتخار بزرگی به حساب می آید.
,
 
,
فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به شهادت چند تن دیگر از مأموران جان برکف انتظامی، به خانواده‌های این شهدای بزرگوار نیز تسلیت گفت و افزود: از خداوند متعال برای این شهدای والامقام، علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و همچنین برای خانواده‌های داغدار و بزرگوار این عزیزان، صبر و اجر مسألت می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه