اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتی:

وجود شهدای گمنام در دشتی لطف بزرگ شهدا به مردم است

وجود شهدای گمنام در دشتی لطف بزرگ شهدا به مردم است
رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتی گفت: وجود 13 شهید گمنام در شهرستان دشتی نشان از لطف و محبت بالای شهدا به مردم شهرستان دشتی است و برای این لطف بزرگ و بی‌پایان باید خداوند بزرگ را شکرگزار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر دشتی رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتی در گفتگو با سپاس گفت: فرهنگ شهادت و ایثار درراه خدا همیشه به‌عنوان برترین فرهنگ در میان مردم ایران موردستایش قرار می‌گیرد و هرگاه شهیدی در هر نقطه‌ای از کشور به خاک سپرده شود موج جدیدی کشور را فرامی‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی افزود: شهدای گمنام بیشترین ارجحیت و مقام را نزد خداوند متعال دارند و این مقام والا از بی‌نشانی آن‌ها حتی پس از شهادت درراه خداست.

,

دشتی اضافه کرد: وجود 13 شهید گمنام در شهرستان دشتی نشان از لطف و محبت بالای شهدا به مردم شهرستان دشتی است و برای این لطف بزرگ و بی‌پایان باید خداوند بزرگ را شکرگزار باشیم.

,

رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتی تأکید کرد: هیچ پاداش و تقدیری نمی‌تواند کار بزرگ شهدا و ایثارگران که همان بذل جان و نثار خون خویش درراه سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است را جبران نماید.

,

وی تصریح کرد: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

,

دشتی یادآور شد: کمترین کاری که می‌توان برای بزرگداشت یاد شهدا انجام داد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و هر چه این فرهنگ در کشور گسترش یابد جامعه از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه