اخبار داغ

استاندار تهران:

خدمات پردیس باید نمونه باشد

خدمات پردیس باید نمونه باشد
استاندار تهران گفت: همه ما بایستی تلاش کنیم تا فعالیتمان در شهرستان پردیس نمونه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر ، محمد حسین مقیمی استاندار تهران عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از کلان به پردیس که ساعتی پیش و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، فاطمه سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس و چند تن دیگر از مسئولین و مدیران کشوری، استانی و شهرستانی در شهرداری پردیس برگزار شد اظهار داشت: پردیس شهری است که طراحی جرا و ساخت آن توسط مدیریت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته در حالی که همه شهر ها قدیمی بوده و به مرور زمان توسعه پیدا کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه شهر پردیس به دست مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی ساخته شده است گفت: همه ما بایستی تلاش کنیم تا فعالیتمان در این شهرستان نمونه باشد.
مقیمی با تشکر از خدمات ارائه شده از سوی وزارت نیرو ادامه داد: ان شا الله بتوانیم آب، برق و فاضلاب این شهرستان را بصورت نمونه اجرایی بکنیم که بقیه شهرستانها هم از این محل الگو برداری کنند.
استاندار تهران اضافه کرد: با توجه به پیشرفت سریع این شهر با مشکلاتی مواجه هستیم اما باید تلاش کنیم که به بهترین نحو فعالیتهایمان را انجام دهیم.
وی افزود: در همه جلساتی که برای توسعه برگزار می شود،  اولین بخشی که در رابطه امکان ارائه خدمات سنجیده می شود ادارات وابسته به وزارت نیرو است.
مقیمی تصریح کرد: آب در کشور ما کم است اما این بدان معنا نیست که نباید آب استفاده کنیم بلکه یعنی آب را درست مصرف کنیم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه