اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چاراویماق:

دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در چاراویماق

دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در چاراویماق
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چاراویماق از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه اسلحه شکاری و ۲۵ عدد فشنگ در شهرستان چاراویماق خبرداد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چاراویماق در مصاحبه با ندای چاراویماق از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه اسلحه شکاری و ۲۵ عدد فشنگ در شهرستان چاراویماق خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چاراویماق,

ناری گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری عوامل نیروی انتظامی در حین گشت زنی و جلوگیری از تخلف احتمالی شکار و صید در مناطق آزاد و حفاظت شده چاراویماق سه شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

,

وی  ضمن اشاره به این که  از این افراد هفت سر خرگوش، یک قبضه اسلحه شکاری و ۲۵ عدد فشنگ کشف و ضبط شده است گفت:این متخلفان پس از واریز ضرر و زیان و تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند

,

 

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چاراویماق از مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

,

ناری گفت:در حال حاضر هیچ نوع پروانه شکار حیات وحش صادر نمی‌ شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه