اخبار داغ

مشروح بیانات ائمه جمعه استان مرکزی؛

جنگ فرقه‌ای؛ هدف دشمن برای ضربه زدن به نظام/ امنیت ملی مهم ترین خط قرمز نظام است

جنگ فرقه‌ای؛ هدف دشمن برای ضربه زدن به نظام/ امنیت ملی مهم ترین خط قرمز نظام است
خطیبان جمعه استان مرکزی امنیت ملی را مهم‌ترین خط قرمز نظام دانسته و گفتند: ایجادکنندگان ناهنجاری و بی نظمی در جامعه، حقوق سایر افراد و شهروندان را تضییع کرده و زمینه تحقق اهداف دشمن را فراهم می سازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان مرکزی در خطبه‌های این هفته به جنایت خیابان پاسداران تهران به دست تعدادی از دراویش اشاره کرده و از دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع با این جنایتکاران شدند و گفتند: ایجادکنندگان ناهنجاری و بی نظمی در جامعه، حقوق سایر افراد و شهروندان را تضییع کرده و زمینه تحقق اهداف دشمن را فراهم می سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

امامان جمعه شهرستان‌های استان مرکزی همچنین به حادثه هواپیمایی تهران یاسوج اشاره و ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان گفتند: مسئولان بایستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت داشته باشند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

,

خطیبان جمعه استان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان نیز اشاره و اشرافی‌گری و دل سپردن به بیگانگان را از جمله آفت‌های انقلاب دانستند.

,

 

,

امام جمعه اراک:

, امام جمعه اراک:,

فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است/با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع شود

, فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است/با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع شود, فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است/با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع شود, فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است/با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع شود,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نسل فردا؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی باکرامت، بی‌بدیل در علم، در تقوا، زهد، تعلیم و تربیت، همسرداری، مبارزه با ظلم و ظالم بود.

, دیار آفتاب, نسل فردا؛, نسل فردا؛,

وی افزود: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ شاخص و نمونه و نور چشم پیامبراکرم(ص) بود. مردان و زنان باید راه و سیره‌ زندگانی ایشان را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند چراکه خداوند ایشان را الگوی بشریت معرفی کرده و شأن نزول سوره «کوثر» به همین دلیل است.

,

اهمیت به نماز و نمازجماعت از دستورات مؤکد معصومین(ع) است

, اهمیت به نماز و نمازجماعت از دستورات مؤکد معصومین(ع) است, اهمیت به نماز و نمازجماعت از دستورات مؤکد معصومین(ع) است,

دری نجف‌آبادی در خصوص اهمیت نماز با استناد به احادیث و روایات ائمه‌ معصومین(ع) گفت: سفارش‌های معصومین(ع) در باب نماز و نماز جماعت بسیار است. چنانکه امام حسین علیه‌السلام در میان معرکه‌ جنگ، نماز جماعت را برپا کردند و امام صادق(ع) در آخرین لحظات حیات خویش مسلمانان را به برپاداشتن نماز سفارش کردند. شفاعت اهل‌بیت(ع) به کسانی که نماز را سبک می‌شمارند، نمی‌رسد.

,

انحراف بعد از معرفت، بیماری لاعلاج/فرقه‌های ضاله نمونه انحراف بعد از معرفت است

, انحراف بعد از معرفت، بیماری لاعلاج/فرقه‌های ضاله نمونه انحراف بعد از معرفت است, انحراف بعد از معرفت، بیماری لاعلاج/فرقه‌های ضاله نمونه انحراف بعد از معرفت است,

امام‌جمعه اراک با اشاره به نگرانی‌های پیغمبر اکرم(ص) در زمان بعد از خود گفت: یکی از نگرانی‌های پیامبراکرم(ص) برای امت خود، انحراف بعد از معرفت است. عوامل فاسد و فرقه‌های گوناگون و ضاله مانند بیماری لاعلاجی است که جامعه را درگیر و بیمار می‌کند. این فرقه‌ها بعد از معرفت خود نسبت به معارف دینی، از آن معارف اصیل و صحیح، منحرف شدند.

,

وی افزود: جولان دادن فرقه‌های ضاله نظیر دراویش گنابادی در کشور مسئله‌ تلخ و اسفباری است که منجر به خسارات زیادی شد و چهار تَن از افسران نیروی انتظامی و یک بسیجی به طرز دردناکی به شهادت رسیدند.

,

فرقه های ضاله مسئله ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است

, فرقه های ضاله مسئله ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است, فرقه های ضاله مسئله ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد شهدای خیابان پاسداران تهران بیان کرد: اسلام یک حقیقت و یک طریقت است، اسلام فقاهت است. اسلام ارتباطی با کشت و کشتار و اردوکشی‌های خیابانی ندارد. وقتی آمریکا، اسرائیل، آل سعود و منافقین از این فرقه‌ها حمایت می‌کنند این نشان می‌دهد که این فرقه‌ها با ظاهر اسلامی هستند و هیچ رنگ و بویی از اسلام نبرده‌اند. جوانان و جامعه هوشیار باشند فرقه‌های ضاله مسئله‌ خطرناکی برای جهان اسلام و جامعه است و موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه گران سرسختانه است.

,

نیروهای امنیتی و قوه قضائیه با برهم زنندگان امنیت و آرامش قاطعانه برخورد کند

, نیروهای امنیتی و قوه قضائیه با برهم زنندگان امنیت و آرامش قاطعانه برخورد کند, نیروهای امنیتی و قوه قضائیه با برهم زنندگان امنیت و آرامش قاطعانه برخورد کند,

دری نجف‌آبادی خواستار برخورد قاطع با کسانی که امنیت کشور را به هم می‌زنند شد و افزود: از نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین قوه قضائیه می‌خواهیم با کسانی که کشور را به آشوب می‌کشانند، امنیت را زیر سؤال می‌برند، در خیابان‌ها اردوکشی می‌کنند، به اموال مردم و کشور آسیب می‌زنند و دشمن را شاد می‌کنند برخورد قاطع و انقلابی کند.

,

وی ادامه داد: خون شهدا و آرمان‌های انقلاب مقدس است و احدالناسی نمی‌تواند با آن‌ها بازی کند.

,

امام‌جمعه اراک با اشاره به حادثه‌ تلخ سقوط هواپیمای تهران یاسوج اظهار کرد: یاد و خاطره‌ تمامی جان‌باختگان این حادثه‌ تلخ را گرامی می‌داریم و از خدای متعال برای آنان مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌داریم.

,

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران مرتبط با حمل‌ونقل کشور از شرکت‌های هواپیمایی تا وزارت راه و شهرسازی باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کنند که حوادثی از این قبیل و حوادث سابق مانند سانچی، قطار مشهد-تبریز و پلاسکو دیگر اتفاق نیفتد.

,

امام جمعه شازند:

, امام جمعه شازند:,

مسئولان موضوع کارخانه قند شازند را حل و فصل کنند/دشمنی استکبار با اسلام بر سر ولایت است

, مسئولان موضوع کارخانه قند شازند را حل و فصل کنند/دشمنی استکبار با اسلام بر سر ولایت است, مسئولان موضوع کارخانه قند شازند را حل و فصل کنند/دشمنی استکبار با اسلام بر سر ولایت است, مسئولان موضوع کارخانه قند شازند را حل و فصل کنند/دشمنی استکبار با اسلام بر سر ولایت است,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به اهمیت و جایگاه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: مسئله امامت و ولایت با اهمیت‌ترین مسئله دین است به طوری که اگر امامت و ولایت را از دین بگیریم، چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

دشمنی استکبار با اسلام بر سر ولایت است

, دشمنی استکبار با اسلام بر سر ولایت است, دشمنی استکبار با اسلام بر سر ولایت است,

وی افزود: امامت و ولایت ریشه در حادثه غدیر دارد و دلیل دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی نیز همین مسئله امامت و ولایت است.

,

مسئولان بدانند که خادم این مردم هستند

, مسئولان بدانند که خادم این مردم هستند, مسئولان بدانند که خادم این مردم هستند,

امام جمعه شازند همچنین خطاب به مسئولان گفت: مسئولان بدانند که خادم این مردم هستند و باید خواسته های مشروع آنان را پاسخگو باشند.

,

موسوی در ادامه به نزدیک بودن ایام عید اشاره و عنوان کرد: در این ایام نزدیک به عید نوروز مسئولان باید در کنترل بازار و قیمتها، همت ویژه ای داشته باشند و کسبه نیز در فروش اجناس خود، خدا را در نظر بگیرند و از گران فروشی پرهیز کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله تعطیلی کارخانه قند اشاره و تاکید کرد: این کارخانه سالهاست تعطیل شده و ساختمان ها و وسائل آن در حال نابودی است؛ بنیاد مستضعفان و سایر مسئولان باید هرچه زودتر موضوع کارخانه قند شازند را حل و فصل کنند و اجازه  وارد شدن آسیب به بیت المال را ندهند.

,

امام جمعه آشتیان:

, امام جمعه آشتیان:,

قاتلان شهدای خیابان پاسداران در اسرع وقت محاکمه و مجازات شوند/جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن

, قاتلان شهدای خیابان پاسداران در اسرع وقت محاکمه و مجازات شوند/جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن, قاتلان شهدای خیابان پاسداران در اسرع وقت محاکمه و مجازات شوند/جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن, قاتلان شهدای خیابان پاسداران در اسرع وقت محاکمه و مجازات شوند/جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آشتیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در آسیب شناسی انقلاب بی نظیر بود و می توان گفت در چهل سال گذشته سخنان به این مهمی بیان نشده بود.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب خطر ارتجاع و اشرافی گری و وابستگی به خارج را مهمترین آسیبهای انقلاب دانست و افزود: از مهم ترین خطراتی که انقلاب را تهدید می کند ارتجاع از اهداف و اصول انقلاب است.

,

نیشابوری افزود: آفت ارتجاع در تمام انقلاب های دنیا اتفاق افتاده است، ارتجاع یعنی سست شدن و دست برداشتن از اهداف و شعارهای انقلاب است. ملت ایران بعد از گذشت چهل سال از انقلاب هنوز پای شعارها و اهداف انقلاب ایستاده است و اما کسانی هم می خواهند از این شعارها فاصله بگیرند.

,

مردم می توانند از مسئولان بخاطر عملکرد ضعیف گلایه کنند

, مردم می توانند از مسئولان بخاطر عملکرد ضعیف گلایه کنند, مردم می توانند از مسئولان بخاطر عملکرد ضعیف گلایه کنند,

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: مردم باید هوشیار باشند اشرافی‌گری و بی توجهی به طبقات ضعیف جامعه و تکیه به خارجی ها انحراف از انقلاب و ارتجاع است. ارتجاع یعنی فاتحه انقلاب را خواندن.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دومین هشدار را انتقاد از مسئولین دانست و فرمود: انتقاد از مسئولین با حمایت از نظام اسلامی قابل جمع است. مردم می توانند از مسئولین بخاطر عملکرد ضعیف گلایه و انتقاد کنند. در عین این که به اصل نظام وفا دارند، تفکیک این دو نشان از بصیرت و دقت مردم ایران دارد.

,

نیشابوری گفت: مقام معظم رهبری فرمود؛ «اتکای به خارج در ماجرای برجام برای کشور سودی نداشت»، باید برای حفظ انقلاب، از افتادن در دام وابستگی به خارج دوری کرد.

,

امام جمعه آشتیان با اشاره به اقتصاد مقاومتی ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی می توان علاوه بر استفاده از ظرفیت های داخلی از ظرفیت های خارجی استفاده کرد. ولی باید مواظب بود که به آنها اعتماد و تکیه نکنیم زیرا آن ها بارها ثابت کردند در جایی که نخواهند، همکاری کنند یک شبه همه چیز را بر هم می زنند. چنانچه بعضی کشورها ثروتمند و توانمند یک شبه گدا شدند.

,

وی با اشاره به با جنایات دراویش گفت: از عملکرد پلیس و بسیج و دور اندیشی آنها تقدیر و تشکر می کنیم. خویشتن داری پلیس نباید مورد سوءاستفاده خائنین قرار گیرد، نباید دست پلیس را بست که عده ای فکر کنند، پلیس ایران ناتوان است.

,

امنیت خط قرمز نظام است

, امنیت خط قرمز نظام است, امنیت خط قرمز نظام است,

نیشابوری افزود: پلیس و نیروهای امنیتی اجازه هرگونه تحرکات ضد امنیتی را به هیچ کس نمی دهند، امنیت خط قرمز نظام است و با هیچ کس شوخی نداریم.

,

امام جمعه آشتیان بیان کرد: قوه قضائیه ضمن حمایت صددرصد از پلیس با قانون شکنان قاطعانه برخورد کند و هیچگونه اغماض و چشم پوشی نداشته باشد  کسی که با اتوبوس به جمعیت زده و می گوید هرگز پشیمان نیستم را باید به جرم قتل عمد در همان مکان اعدام کنند، ملت بداند که شجاعت پلیس و نیروهای بسیجی اجازه هیچگونه تحرک به دشمن نمی دهد.

,

جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن است

, جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن است, جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن است,

وی اظهار کرد: در حادثه خیابان پاسداران پلیس و نیروهای بسیج، اقتدار خود را یک بار دیگر به نمایش گذاشتند. ما در غم خانواده شهدای نیروی انتظامی و بسیج شریک هستیم . ملت ایران اجازه نخواهد داد خون شهدا به هدر رود.

,

نیشابوری بیان کرد: باید عملکرد قوه قضائیه و پلیس به گونه ای باشد که اغتشاشگران را برای همیشه پشیمان کند و بازدارنده باشد، جنگ فرقه ای در دستور کار دشمن است. بزرگان فرق پیروان خود را هوشیار کنند، که فریب نخورند ملت ایران اجازه توطئه به هیچ کس نمی دهد.

,

امام جمعه دلیجان:

, امام جمعه دلیجان:,

قوه قضائیه با جنایت تروریستی خیابان پاسداران قاطعانه برخورد کند

, قوه قضائیه با جنایت تروریستی خیابان پاسداران قاطعانه برخورد کند, قوه قضائیه با جنایت تروریستی خیابان پاسداران قاطعانه برخورد کند, قوه قضائیه با جنایت تروریستی خیابان پاسداران قاطعانه برخورد کند,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پیام دلیجان؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی به تاثیر لقمه حرام در زندگی انسان پرداخت و گفت: لقمه حرام آثار سوء بسیاری دارد و باعث می شود که انسان از خداوند و معنویات فاصله بگیرد. 

, دیار آفتاب, پیام دلیجان,

کرامتی با اشاره به اینکه لقمه حرام بر قلب و دل انسان ها تاثیر می گذارد، اظهار کرد: غذای حرام دین، ایمان و شخصیت انسان را بر باد می‎دهد، در آموزه‌های اسلامی تأکید فراوانی بر دوری کردن از لقمه حرام شده است.

,

وی در ادامه به حادثه سقوط هواپیمایی مسافربری تهران یاسوج اشاره کرد و افزود: این حادثه ناگوار ملت ایران را داغدار کرد.

,

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه دولت و قوه قضائیه باید با جدیت موضوع را بررسی و علت را جویا شوند، ادامه داد: باید مشخص شود که علت این حادثه چه بوده است؟ تا در آینده با حوادث مشابه دچار نشویم.

,

کرامتی با اشاره به حوادث اخیر خیابان پاسداران تهران بیان کرد: متأسفانه در این حادثه دو نفر از نیروهای بسیجی و سه نفر از عوامل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

,

وی ضمن محکوم کردن هرگونه اغتشاش و آشوب در کشور ادامه داد: مردم از مسئولان به ویژه مسئولان دستگاه قضایی انتظار دارند تا برخورد قاطعی را با عاملان اصلی این حوادث داشته باشند.

,

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه امنیت، مساله‌ای نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت، اضافه کرد: ان‌شاالله شاهد مجازات قاطعانه این حریم شکنان خواهیم بود.

,

امام جمعه کمیجان:

, امام جمعه کمیجان:,

اشرافی‌گری آفت مدیریت انقلابی/نیروی‌های امنیتی و دستگاه قضا با مخلان نظم وامنیت در جامعه قاطعانه برخورد کنند

, اشرافی‌گری آفت مدیریت انقلابی/نیروی‌های امنیتی و دستگاه قضا با مخلان نظم وامنیت در جامعه قاطعانه برخورد کنند, اشرافی‌گری آفت مدیریت انقلابی/نیروی‌های امنیتی و دستگاه قضا با مخلان نظم وامنیت در جامعه قاطعانه برخورد کنند, اشرافی‌گری آفت مدیریت انقلابی/نیروی‌های امنیتی و دستگاه قضا با مخلان نظم وامنیت در جامعه قاطعانه برخورد کنند,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان یکی از ملاک های اصلی سنجش مسئولان با معیارهای انقلاب را نوع رفتار آنان با مردم دانست و گفت: مسئولان و مدیران جامعه به هر میزان که به معیارهای انقلاب پایبند باشند به همان اندازه از صفات مغایر با آرمان های انقلاب فاصله خواهند گرفت.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: برخی از مسئولان ثروت اندوزان بی درد را به عنوان گنجینه و ذخیره کشور معرفی می کنند و همین امر سبب می شود که اعتماد مردم به مسئولان کاهش یابد و میان مردم و مسئولان شکاف بزرگی ایجاد شود.

,

رفع فقر و محرومیت از اهداف مهم انقلاب اسلامی

, رفع فقر و محرومیت از اهداف مهم انقلاب اسلامی, رفع فقر و محرومیت از اهداف مهم انقلاب اسلامی,

خطیب نماز جمعه کمیجان اظهار کرد: نتیجه تفکر اشرافی و تجمل‌گرایی بی توجهی به قشر ضعیف و محرومان است، در حالیکه رفع فقر و محرومیت از اهداف مهم انقلاب محسوب می شود.

,

وی در ادامه بیان کرد: روحیه رفاه طلبی و برتری جویی در دولت موسوم به اصلاحات نه تنها تضعیف نشده بلکه در حوزه سیاسی و فرهنگی نیز این امتیازخواهی به شدت گسترش یافته است.

,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: منش اشرافی گری چیزی بود که در فتنه سال ۸۸ به روشنی دیده شد. برخی سران فتنه تلاش داشتند به هر نحو بر مسند قدرت برگردند تا جایی که رأی مردم را ازرش گذاری و درجه بندی کرده و رأی شهروندان تهرانی را باکیفیت تر از یک روستایی به حساب آوردند.

,

ضرورت برخورد شدید با مخلان امنیت

, ضرورت برخورد شدید با مخلان امنیت, ضرورت برخورد شدید با مخلان امنیت,

امام جمعه کمیجان با اشاره به حادثه خونین شب شهادت حضرت زهرا(س) در تهران گفت: در شب شهادت حضرت زهرا(س) که مسلمانان در حال عزاداری بودند عده ای فریب خورده و تندرو فرقه دراویش گنابادی و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مذبوحانه با استفاده از سه دستگاه خودرو با حمله به نیروهای انتظامی سه تن از حافظان امنیت را به شهادن رسانده و اموال عمومی را تخریب کردند.

,

 وی در ادامه تاکید کرد: لازم است مجلس از قوه قضائیه و ناجا بخواهد که با جدیت و اهتمام بیشتر با این هنجارشکنی ها برخورد کنند و وزارت اطلاعات بایستی با جدیت این مسئله را پیگیری و خنثی سازد.

,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: مردم ایران از مسئولان کشور و سازمان های بین المللی درخواست دارند که با گروه های تروریستی در خارج از کشور همچون ری استارت که یک دلقک دائم الخمر است و اراذل و اوباش را با آشوب و حمله به مردم و مکان های مقدس تحریک می کنند برخورد جدی صورت بگیرد.

,

قمه به دستان در خیابان، با بوقچی ها در تلگرام و توئیتر هیچ فرقی ندارند

, قمه به دستان در خیابان، با بوقچی ها در تلگرام و توئیتر هیچ فرقی ندارند, قمه به دستان در خیابان، با بوقچی ها در تلگرام و توئیتر هیچ فرقی ندارند,

خطیب نمازجمعه کمیجان خطاب به سیاسیونی که در کشور به محض این که خشونتی شروع می شود جانب خشونت طلبان را می گیرند، گفت: برخی از این سیاسیون اساسا خشونت را برای خود فرصت چانه زنی می دانند، باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود. آن ها باید بدانند که قمه به دستان در خیابان با بوقچی هایشان در تلگرام و توئیتر هیچ فرقی ندارند.

,

امام جمعه کمیجان مماشات بیشتر را موجب زیرسوال رفتن نیروهای انتظامی و امنیتی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که اراده کرده اند به هر روش ممکن به جان مردم بیفتند و آرامش را از ایران آرام بگیرند، اینجا دیگر جای مماشات نیست و باید با مشت آهنین با اوباش و مخلان امنیت جامعه اسلامی برخورد کنند.

,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

, اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است, اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است, اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی، امام جمعه تفرش در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در تفرش محبت به حضرت علی(ع) را منشأ همه سعادت‌ها و رستگاری‌ها برشمرد و گفت: افراد روز به روز پیروی، اطاعت و معرفت نسبت به حضرت علی(ع) را در خود و دیگران تقویت کنند و تا زمانی که زنده هستند در این راه تلاش کنند. همچنین می‌توان اقداماتی نظیر وقف، ساختمان عام‌المنفعه و... را در جهت محبت حضرت علی(ع) انجام دهند تا پس از مرگ نیز از ثواب آن بهره‌مند شوند.

, دیار آفتاب,  ندای تفرش,

وی با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اظهار کرد: با توجه به شعار سال، اولویت مسائل، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید داخل و منع واردات بی‌رویه و جلوگیری از قاچاق است.

,

تقویت کارهای فرهنگی و مذهبی در مراکز آموزشی جهاد «فی سبیل الله» است

, تقویت کارهای فرهنگی و مذهبی در مراکز آموزشی جهاد «فی سبیل الله» است, تقویت کارهای فرهنگی و مذهبی در مراکز آموزشی جهاد «فی سبیل الله» است,

خطیب نماز جمعه تفرش به سالروز تاسیس امور تربیتی اشاره کرد و افزود: هر چه می‌گذرد، یادگار و صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر یعنی «امور تربیتی» و ضرورت توجه به ارزش‌های دینی، فرهنگی و انقلابی در جامعه احساس می‌شود؛ تقویت کارهای فرهنگی و مذهبی در مراکز آموزشی به نوعی مبارزه و جهاد «فی سبیل الله» است.

,

خدامی با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری بیان کرد: مدیران عرصه هواپیمایی کشور باید ضمن ریشه‌یابی و تلاش برای عدم تکرار چنین حوادثی، نسبت به نوسازی ناوگان هواپیمایی تلاش کنند.

,

وی به اغتشاشات شب شهادت حضرت زهرا(س) توسط منسوبین به فرقه‌های ضاله در تهران اشاره کرد و ادامه داد: شایسته است که در اسرع وقت جنایتکاران مخل امنیت در همان محل به اشد مجازات برسند.

,

 توقف در معنای انقلاب نیست

,  توقف در معنای انقلاب نیست,  توقف در معنای انقلاب نیست,

امام جمعه تفرش با اشاره به محورهای سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن شبیه معجزه بود و در جهت دفاع همه جانبه مردم از اصل نظام در کنار انتقادات و گلایه‌های آنها بود.

,

خدامی ادامه داد: مردم ایران به این درجه از آگاهی رسیده‌اند که بین مبانی نظام، انقلاب و رابطه امت و امامت با تشکیلات دیوان‌سالاری قایل به تفکیک هستند. کارکرد اصلی انقلاب اسلامی، تبدیل نظام طاغوت‌سالار به نظام مردم‌سالاری با الهام از اسلام است.

,

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: رتبه‌های بالای علمی در دنیا، صاحب رأی در منطقه، دانش بالا در زمینه هسته‌ای، نانو، زیست فناوری و...، فضای مجازی، پیشرفت در زمینه کشاورزی، سلامت و راه‌های مواصلاتی، تشکیل جهاد سازندگی، سپاه و بسیج، پرورش و بروز استعدادهای مردمی و ظرفیت‌های انسانی در میادین علمی، صنعتی و دانش‌های نوپدید بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

,

خدامی به آسیب شناسی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: در معنای انقلاب توقف نیست، انقلاب اسلامی ابتدای مسیر است و نه انتهای مسیر. نباید از مسیری که انقلاب شروع کرده است و ملت با نیروی انقلابی در آن در حرکت هستند، ارتجاع و برگشت شود.

,

وی عنوان کرد: تغییر خط و مسیرهای افراد انقلابی سابق، حرکت به سمت اشرافی‌گری، دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده‌خواه و تکیه بر خارجی‌ها به جای تکیه بر مردم، امتیازطلبی برخی از مسئولان، اشرافی‌گری، بی‌مبالاتی نسبت به بیت‌المال و بی اعتنایی به طبقه مستضعف از جمله آسیب‌ها و حرکت‌های ضدانقلاب است.

,

خطیب نماز جمعه در تفرش با اشاره به اولویت‌های کنونی کشور خاطرنشان کرد: توجه خاص به تولید، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تکیه بر ظرفیت‌های درونی، کشاندن سرمایه‌های خارجی به داخل کشور، ترجیح متن مردم به اهداف و منافع حزبی و جناحی، اولویت خدمات‌رسانی به اقشار ضعیف، ترجیح همکاری با همسایگان غربی و شرقی، لزوم آمادگی جوانان به لحاظ علمی، اعتقادی، داشتن تفکرات انقلابی، انگیزه‌های انقلابی بخشی از اولویت‌های کشور است.

,

امام جمعه شهر خنداب:

, امام جمعه شهر خنداب:,

مماشات با جنایتکاران تفاله داعش در پوشش دراویش معنا ندارد/بار اصلی پیشرفت کشور بر دوش جوانان انقلابی است

, مماشات با جنایتکاران تفاله داعش در پوشش دراویش معنا ندارد/بار اصلی پیشرفت کشور بر دوش جوانان انقلابی است, مماشات با جنایتکاران تفاله داعش در پوشش دراویش معنا ندارد/بار اصلی پیشرفت کشور بر دوش جوانان انقلابی است, مماشات با جنایتکاران تفاله داعش در پوشش دراویش معنا ندارد/بار اصلی پیشرفت کشور بر دوش جوانان انقلابی است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت الاسلام مجدی زاده، امام جمعه شهر خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س)  گفت: هدف خداوند از آفرینش بشریت آشکار کردن حکمت پروردگار، دعوت بندگان به اطاعت از فرامین الهی، نشان دادن قدرت نامحدود پروردگار و فرا خواندن بندگان به عبودیت است، خداوند اجر و پاداش بندگان را در اطاعت خود و عقاب آن‌ها ‌را در معصیت خود قرار داده است.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

 پیشرفت درعرصه های مختلف رخ داده، اما در زمینه عدالت عقب مانده ایم

,  پیشرفت درعرصه های مختلف رخ داده، اما در زمینه عدالت عقب مانده ایم,  پیشرفت درعرصه های مختلف رخ داده، اما در زمینه عدالت عقب مانده ایم,

مجدی‌زاده با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف پزشکی، موشکی و فرهنگی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز فرمودند، پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به معنای واقعی کلمه رخ داده است اما در زمینه عدالت اقرار می‌کنیم که عقب مانده‌ایم و باید در این زمینه کاری کرد.

,

بار اصلی پیشرفت کشور بر دوش جوانان انقلابی است

, بار اصلی پیشرفت کشور بر دوش جوانان انقلابی است, بار اصلی پیشرفت کشور بر دوش جوانان انقلابی است,

وی با تأکید به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف پزشکی، نانو و... گفت: در میان اقشار مختلف، قشر جوان به دلیل آرمان گرایی، شجاعت، توان و انگیزه بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این قشر تاکنون نیز بار اصلی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام را بر دوش کشیده است، پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، موفقیت‌های علمی و صنعتی کشور و ده‌ها موفقیت دیگر همگی با میدان داری جوانان مؤمن انقلابی انجام شده است و با ایفای نقش به جا و به موقع این نسل در کنار همت و تلاش مسئولان می‌توان این عرصه از انقلاب را نیز در زمینه‌های مختلف به موفقیت رساند.

,

امام جمعه شهر خنداب، تصریح کرد: ما از قوه قضائیه می‌خواهیم در عمل به عدالت و جلوگیری از فساد تلاش خود را مضاعف کنند تا شاهد اجرای کامل عدالت در کشور باشیم و از دولت می‌خواهیم زمینه پیشرفت کامل جوانان را در همه امور علمی، فنی، تکنولوژی و غیره فراهم کند تا کوتاهی برخی از مسئولان در عمل به وظایف مربوطه، جبران شود.

,

جنایت تفاله های داعش در پوشش دراویش/درخواست اشد مجازات برای برهم زنندگان نظم و امنیت

, جنایت تفاله های داعش در پوشش دراویش/درخواست اشد مجازات برای برهم زنندگان نظم و امنیت, جنایت تفاله های داعش در پوشش دراویش/درخواست اشد مجازات برای برهم زنندگان نظم و امنیت,

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران، بیان کرد: در شب شهادت حضرت زهرا(س) در خیابان پاسداران تهران شاهد برخی از ناملایمات توسط عده‌ای از عوامل فریب خورده و تندرو فرقه دراویش بودیم که منجر به شهادت سه تن از نیروهای انتطامی و دو تن از بسیجیان جان بر کف شد، مردم ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این عمل داعش‌گونه، خواستار اشد مجازات برای برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی هستند تا در آینده شاهد وقایع تلخ دیگری نباشیم.

,

وی در ادامه با اشاره به مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر جاورسیان گفت: در روز شهادت حضرت زهرا(س) دو شهید گمنام بر دوش مردم جاورسیان تشییع و خاکسپاری شد، حضور گسترده مردم شهرستان خنداب در این مراسم نشان از پایبندی مردم به آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز ایران اسلامی است.

,

مسئولان نسبت به تکمیل مقبره شهدای گمنام اهتمام بیشتری داشته باشند

, مسئولان نسبت به تکمیل مقبره شهدای گمنام اهتمام بیشتری داشته باشند, مسئولان نسبت به تکمیل مقبره شهدای گمنام اهتمام بیشتری داشته باشند,

مجدی‌زاده خاطرنشان کرد: از مسئولان بنیاد شهید شهرستان خنداب درخواست دارم اهتمام بیشتری نسبت به تکمیل مقبره شهدای گمنام شهر خنداب و جاورسیان داشته باشند تا شرمنده شهدا نباشیم.

,

امام جمعه موقت فراهان:

, امام جمعه موقت فراهان:,

اقدامات خردمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان حافظان امنیت/اجازه ایجاد بی‌ثباتی و تزلزل در امنیت کشور را نمی‌دهیم

, اقدامات خردمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان حافظان امنیت/اجازه ایجاد بی‌ثباتی و تزلزل در امنیت کشور را نمی‌دهیم, اقدامات خردمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان حافظان امنیت/اجازه ایجاد بی‌ثباتی و تزلزل در امنیت کشور را نمی‌دهیم, اقدامات خردمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان حافظان امنیت/اجازه ایجاد بی‌ثباتی و تزلزل در امنیت کشور را نمی‌دهیم,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام علی نعمتی نبا، امام جمعه موقت فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن همدردی با خانواده های جان باختگان پرواز تهران- یاسوج گفت: از این نمونه حوادث ریلی، هواپیمایی، دریایی و زمینی در کشور کم نداریم، در هر ۲۴ ساعت حدود ۵۰ نفر از هموطنان؛ یعنی چیزی در حدود جان باختگان این سانحه هوایی را در سوانح رانندگی از دست می دهیم، بالای ۶۰ درصد این سوانح به دلیل عدم رعایت قوانین و عوامل انسانی است.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

اقدامات خردمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان حافظان امنیت را به تصویر کشید

, اقدامات خردمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان حافظان امنیت را به تصویر کشید, اقدامات خردمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان حافظان امنیت را به تصویر کشید,

امام جمعه موقت فرمهین با اشاره به نعمت امنیت گفت: دو نعمتی که باید همواره قدر آن را بدانیم و شکرگزاری باشیم، نعمت آرامش و امنیت است؛ اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی به واسطه مردم متدین و در صحنه و تلاش های بی وقفه نیروهای نظامی و انتظامی محقق شده است.

,

نعمتی نیا بیان کرد: برخی مواقع دشمنان این نظام و آشوب گران به دنبال ضربه و خدشه به نظام هستند که با هوشیاری مردم و نیروی های نظامی و انتظامی در نطفه خفه شده است.

,

امام جمعه موقت فرمهین گفت: در حادثه خیابان پاسداران، اقدامات خردمندانه و صبورانه و در عین حال مقتدرانه نیروی انتظامی جلوه‌ای از توان، اقتدار و هوشمندی حافظان امنیت را به تصویر کشید، پلیس و نیروهای امنیتی اجازه هرگونه تحرکات ضدامنیتی را به هیچ کس نمی دهند.

,

وی ادامه داد: مردم ما هم باید هوشیار باشند و هر جایی که افرادی قصد ضربه به امنیت این کشور را دارند، اجازه بی ثباتی و تزلزل در امنیت کشور را ندهند.

,

امنیت ملی خط قرمز نظام است

, امنیت ملی خط قرمز نظام است, امنیت ملی خط قرمز نظام است,

نعمتی نیا گفت: مردم و نیروی نظامی و انتظامی به هیچ گروهی اجازه برهم زدن امنیت این نظام را نمی دهند و مقابله با آن ها در توان این نظام است، امنیت این کشور خط قرمز ما است.

,

میزبانی از شهدای گمنام افتخار است

, میزبانی از شهدای گمنام افتخار است, میزبانی از شهدای گمنام افتخار است,

امام جمعه موقت فرمهین با اشاره به تشیع و تدفین پیکر شهدای گمنام در شهر فرمهین گفت: همزمان باسالروز وفات حضرت ام البنین(ع) شهرستان فراهان با عطر و بوی شهدای گمنام عطرآگین می شود، این شهدا گمنام جان و حیات خود را برای پاسداری از ناموس و خاک وطن دادند و هر یک از ما وظیفه داریم به پاس جانفشانی این شهدا به جای خواهران و براداران آن ها به استقبال پیکر پاکشان بیاییم.

,

وی افزود: میزبانی از شهدای گمنام برای مردم فراهان افتخار است، مردم ولایت‌مدار فراهان همان‌طور که در سال‌های دفاع مقدس در اعزام فرزندان غیورشان به جبهه‌های حق علیه باطل پیشقدم بودند، در میزبانی از پیکر پاک شهدای گمنام نیز با حضور گسترده میزبان خوبی برای این میهمانان زهرایی باشند.

,

نعمتی نیا با اشاره ضمن تشکر از برگزاری باشکوه عزاداری ایام فاطمیه در فراهان گفت: عزاداری های فاطمیه در فراهان نسبت به گذشته باشکوه بیشتری برگزار شد و از همه دست اندارکاران که به برپایی این مراسمات اهتمام داشتند، تقدیر می کنم.

,

امام جمعه موقت فرمهین خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال حواسمان به نیازمندان و محرومان باشد و در نظافت و خانه تکانی آخر سال در مصرف آب دقت کنیم و مدیریت مصرف آب فراموش نشود.

,

امام جمعه ساوه:

, امام جمعه ساوه:,

استیضاح وزیر راه خواسته مردم/ارتجاع؛ آفت انقلاب و عامل دور شدن از اهداف انقلاب است

, استیضاح وزیر راه خواسته مردم/ارتجاع؛ آفت انقلاب و عامل دور شدن از اهداف انقلاب است, استیضاح وزیر راه خواسته مردم/ارتجاع؛ آفت انقلاب و عامل دور شدن از اهداف انقلاب است, استیضاح وزیر راه خواسته مردم/ارتجاع؛ آفت انقلاب و عامل دور شدن از اهداف انقلاب است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مردم به خاطر تکرار ناکارآمدی مسئولان در مدیریت‌ بحران‌هایی مثل برف اخیر در اتوبان های منتهی به تهران، زلزله کرمانشاه و سقوط هواپیما خواستار استیضاح وزیر راه هستند.

, دیار آفتاب, نارخبر,

ناکارآمدی مسئولان در مدیریت بحران‌ها مشهود است

, ناکارآمدی مسئولان در مدیریت بحران‌ها مشهود است, ناکارآمدی مسئولان در مدیریت بحران‌ها مشهود است,

وی افزود: فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج غم بزرگی برای ملت بود، ضمن تسلیت به خانواده آنان از نیروهای امدادی اعم از سپاه، ارتش و هلال احمر و دیگران که بی دریغ تلاش کردند تشکر می کنم. سقوط هواپیما یک امر طبیعی است اما تکرار این حوادث پشت سر هم یک امر طبیعی نیست به نظر می رسد ناشی از مدیریت سهمیه ای داماد و باجناق و هم حزبی باشد.

,

حسینی بیان کرد: قطار مشهد به تبریز، کشتی سانچی، هواپیمای آسمان و نحوه مدیریت و خدمات دهی در حادثه زلزله زده کرمانشاه، عدم مدیریت در خدمت رسانی به در راه ماندگان برف اخیر در اتوبان قم-تهران بی سابقه بود؛ مردم 10 ساعت تمام در برف بودند و تا صبح کسی اقدام نکرد، تقاضای مردمی استعفا یا استیضاح وزیر راه و مدیریت بحران کشور است. پر رویی به جای استعفا، بیشتر انسان را ناراحت می کند.

,

وی به تیتر روزنامه « آفتاب یزد» اشاره کرد و گفت: این روزنامه نوشته بود «برای اینکه این روزها را نبینیم تیتر به افتخار برجام زدیم»، در این شرایط می خواهید افتضاح برجام را بپوشانید قابل کتمان نیست. آن آفتاب تابان شما زود غروب کرد و کام ملت را تلخ کرد چراکه یک طرفه همه چیز را دادید و طرف دیگر بدعهدی کرد، آقای عراقچی هم به این مسئله اعتراف کرد.

,

امام جمعه ساوه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب حجت بر همگان تمام کرد و به شما میدان داد ولی شما به راهنمایی ها و خط قرمزهای حضرت آقا توجه نکردید و به خاطر اعتماد به آمریکا به این روز افتادید که هر روز بهانه جدیدی می‌آورند. صنعت هسته ای را تعطیل کردید به گمان اینکه آمریکا، تحریم ها را بر می‌دارد و زندگی مردم پیش می رود.

,

وی ادامه داد: طبق پیوست های 2و5 ماده 22 برجام توافق شد که تحریم فروش هواپیما و قطعات آن از اولین روز اجرای توافق در دی‌ماه 94 لغو شود و آمریکا موظف بود شرایط را آماده و تحریم را لغو کند اما آمریکا هیچگاه به آن عمل نکرد، بلکه نمایندگان آمریگا منع فروش هواپیمای بوئینگ به ایران را تصویب کردند.

,

 حسینی بیان کرد: قرار بود با اجرای برجام، صدها میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده کشور، آزاد شود و تمامی تحریم ها لغو شود، اما آمریکایی ها بدعهدی کردند و اروپایی ها هم آنان را همراهی کردند.

,

وی افزود: در این میان، مشکل معیشتی و اقتصادی مردم حل نشد. قرار بود برای مقابله با تحریم دشمان، اقتصاد مقاومتی را ترویج، صادرات را زیاد و واردات را تا حد نیاز کم کنیم، در حالیکه طبق گفته مسئولان مربوطه، سال گذشته 160 تُن کود انسانی از ترکیه وارد ایران شده است.

,

برهم زدن آسایش مردم و تخریب اموال عمومی محکوم است

, برهم زدن آسایش مردم و تخریب اموال عمومی محکوم است, برهم زدن آسایش مردم و تخریب اموال عمومی محکوم است,

امام جمعه ساوه با اشاره به مقابله با غائله اراذل و اوباش در تهران تصریح کرد: مسئله فرقه های عقیدتی خاص نبود، مسئله تهدید امنیت، برهم زدن آسایش مردم و تخریب اموال عمومی بود، هر شهروندی که در جمهوری اسلامی زندگی می کند از حقوق شهروندی برخوردار است حتی اگر مسلمان نباشد، اما هر شخص یا گروهی با هر عنوانی تحت هر پوششی بخواهد امنیت کشور را بر هم بزند، از نظر دین، ملت و نظام ما محکوم است و باید با شدت برخورد و مجازات شود.

,

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، طبق دستور خداوند متعال در قرآن، سنت و طبق اصل 14 قانون اساسی با کفار و غیر مسلمانان نیز رفتار محترمانه و مسالمت آمیز بر مبنای اخلاق حسنه، قسط و عدل اسلامی دارد.

,

مماشات با عربده کشان مُسلح جای سوال دارد

, مماشات با عربده کشان مُسلح جای سوال دارد, مماشات با عربده کشان مُسلح جای سوال دارد,

حسینی بیان کرد: خویشتن داری پلیس، صلابت و اقتدار پلیس ستودنی است و جای تشکر دارد اما مماشات با عربده کشان مسلح و دستور به مذاکره و برخورد غیرمسلمانه با این داعشی مسلک ها جای سوال دارد.

,

وی ادامه داد: اگرخلع سلاح خوب است مسئولین عالی از تیم حفاظتی خودشان شروع کنند، سکوت برخی جریانات سیاسی در این غائله، ابهام آمیزاست، مگر با مسائل امنیتی هم بازی انتخابات می کنند.

,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: رئیس قوه مجریه باید کمیته ویژه ای برای این غائله تشکیل می داد تا زودتر غائله جمع شود؛ از مسئولین عالی کشور و شخص وزیر کشور می خواهیم با مسائل اغتشاش گری و مخل امنیت ملی و عمومی نه برخورد سیاسی کنند و نه مماشات؛ با اراذل و اوباش هر کس، و تحت هر عنوانی که باشد مقتدرانه و با صلابت برخورد کنند.

,

ارتجاع؛ آفت انقلاب و عامل دور شدن از اهداف انقلاب است

, ارتجاع؛ آفت انقلاب و عامل دور شدن از اهداف انقلاب است, ارتجاع؛ آفت انقلاب و عامل دور شدن از اهداف انقلاب است,

حسینی تصریح  کرد: رهبری معظم در دیدار با مردم قهرمان آذربایجان و تبریز برخلاف برخی جریانات و افراد که نسبت به نظام اسلامی سیاه نمایی می کنند در عین بیان دستاوردها و پیشرفت های نظام، خطرات و آفت هایی که نظام اسلامی را تهدید می کند را نیز هشدار دادند.

,

وی افزود: یکی از آفات مهم ارتجاع است، برگشت از آرمان ها و اهداف انقلاب وقتی اتفاق می افتد که همان آدم های انقلابی سابق سرکار هستند اما خط و راهشان عوض شده است، انقلاب اسلامی سال 57 تمام نشده بلکه شروع شده است و بایستی عمیق تر و خردمندانه تر ادامه یابد.

,

امام جمعه ساوه تصریح کرد: یکی از مصادیق ارتجاع اشرافی‌گری مسئولان است مردم می گویند ما شاه را بیرون نکردیم که شما بروید در کاخ و استخر آنها و مثل آنها زندگی کنید؛ یکی دیگر از مصادیق حرکت ارتجاعی دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده خواه به جای توجه به طبقه ضعیف جامعه است.

,

وی ادامه داد: تکیه و امید به بیگانه، به جای تکیه به توان داخل یکی دیگر از مصادیق آن است ما در بُعد عدالت کم کاری داریم و عقب هستیم و رهبری به جای مسئولان که همه امکانات مدیریتی دست آنها است، عذرخواهی کردند.

,

برخی مسئولان نسبت به توصیه‌های رهبری بی‌توجهی می‌کنند

, برخی مسئولان نسبت به توصیه‌های رهبری بی‌توجهی می‌کنند, برخی مسئولان نسبت به توصیه‌های رهبری بی‌توجهی می‌کنند,

حسینی شرح داد: مسئولان به جای اینکه پاسخگوی عمل خود باشند، همه نظام اسلامی را به چالش می کشند یا با فرار به جلو، درخواست رفراندوم می کنند.

,

وی افزود: طرح 2 فوریتی به نام اعاده اموال نامشروع مسئولان توسط نمایندگان مجلس، مکمل همان چیزی است که در خطبه های قبلی مطرح کردیم براساس این طرح یک کمیته ای از نهادهای امنیتی، نظارتی و قضائی تشکیل می شود تا اموال مسئولان را بررسی کنند و چنانچه اطمینان پیدا کردند نا مشروع جمع شده، آن را به بیت المال باز می گردانند.

,

امام جمعه ساوه گفت: یک راه اساسی برای مبارزه با فساد، احیا و اجرای اصل 49 قانون اساسی و مبارزه با ثروت های بادآورده است، تعجب می کنیم برخی نمایندگان مدعی مردم گرایی و مبارزه با فساد که همه جا حرف می زنند، اینها ساکت هستند و به این طرح رأی ندادند.

,

وی خاطرنشان کرد: دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در برابر نمایش مضحک نتانیاهو در نشست مونیخ که قطعه ای از سرنگون شده ایران را نشان داد، برخورد هوشمندانه و مقتدرانه ای داشت که تحسین رهبری معظم انقلاب را به دنبال داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه