اخبار داغ

با عنوان اسوه های صبر و استقامت؛

بانوان موفق و ایثارگر لرستانی تجلیل شدند+تصویر

بانوان موفق و ایثارگر لرستانی تجلیل شدند+تصویر
همزمان با گرامیداشت هفته زن و تجلیل از مقام مادر، از بانوان موفق و ایثارگر لرستانی تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک قوام دولتشاه، جانباز 70 درصد دوران جنگ تحمیلی، خانم شریفی خواه همسرفداکار و ایثارگر جانباز مراد نجفی و فاطمه برزویی همسر شهید ظهراب پورمرادی از جمله بانوان الگو و موفق لرستانی بودند که از جانب بسیج جامعه زنان سپاه لرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 این بانوان تنها تعدادی از هزاران مادران ،دختران و همسران شهدا و ایثارگر لرستانی هستند که به عنوان اسوه های صبر و استقامت معرفی شده اند.

,

 

,

 مریم سپهوند؛مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان گفت: مادران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس با صبری زینب گونه فرزندان و همسران خود را برای دفاع و حراست از اسلام، آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند.

,

 

,

تجلیل از بانوان ایثارگر لرستانی

, تجلیل از بانوان ایثارگر لرستانی,

 

,

 وی با بیان این که مادران و همسران شهدا حماسه سازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند،گفت: این روزها فرصت مناسبی برای تکریم مادرانی است که با لبیک به ندای رهبرانقلاب زینب گونه در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، نقش‌ بزرگی را ایفا کردند.

,

 

,

سپهوند با تأکید بر این که زنان ایران اسلامی رسالت زینبی خود را به جا آوردند، بیان کرد:آرامش،اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون صبرو استقامت مادران شهداست.

,

 

,

 وی مادران و همسران شهدا را الگوهای واقعی فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: همسران شهدا با صبوری و مقاومت خود مسئولیت مادری، مدیریت خانواده و تربیت فرزندان را نیز عهده دار بودند.

,

 

,

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مقام بانوان حماسه ساز دوران دفاع مقدس مبنی بر این که امروز در هیچ جای‌ دنیا زنانی مثل این مادران شهدای ما، که مادر دو شهید، مادر سه شهید، مادر چهار شهید باشند، نیستند،گفت: در جامعه ما، مادرانی با این خصوصیات که از پدرها بهتر و قویتر و آگاهانه‌تر ایستادند، در این میدان بسیارند، این همان تربیت اسلامی است. این همان دامان پاک و مطهر و نورانی فاطمه زهرا(س) است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه