اخبار داغ

فرمانده قرارگاه ثارالله:

آمریکا جرات جنگ زمینی در سوریه را ندارد

آمریکا جرات جنگ زمینی در سوریه را ندارد
فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: حمله موشکی آمریکا به سوریه نشان دهنده ناتوانی آمریکا، عربستان، انگلیس، فرانسه و رژیم اشغالگر قدس است ، این حرکت ها نمی تواند تداوم داشته باشد بلکه به صورت مقطعی است که این مسئله را سوریه به نحوه احسن پشت سر خواهد گذاشت، چرا که سریع به این حملات عکس العمل نشان دادند و از طرفی مردم سوریه طرفدار نظام کشورشان هستند و طرفدار آقای بشار اسد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله  ضمن تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام در واکنش به حمله موشکی آمریکا به سوریه در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز اظهار داشت: آمریکایی ها در اصل در هر جایی که از طریقی زمینی چه در جنگ مستقیم و چه در جنگ های نیابتی در این چند ساله نتوانستند پیروز شوند و کاری از پیش ببرند و در نهایت شکست خوردند دست به حملات هوایی زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی بیان داشت: آخرین ضربه ای  که به اینها وارد شد در خصوص گروه های تحت امر آمریکا و اسرائیل و عربستان و متحدانشان در غوطه شرقی بود که شکست سنگینی از ارتش سوریه خوردند و آبروی آمریکا در دنیا ریخته شد لذا برای ینکه خودی نشان دهند و بگویند که هنوز قدرتمند هستند دست به چنین حرکتی زدند که از راه دور کاری را انجام دهند تا اقتدار خودشان را مثلا به دنیا نشان دهند.

,

کوثری افزود: حمله موشکی آمریکا به سوریه نشان دهنده ضعف آمریکا، انگلیس و فرانسه است زیرا اینها که مدعی حقوق بشر هستند و مدعی ابرقدرتی هستند که جرات حضور زمینی و جنگ رو در رو را  ندارند و از طریق هوایی این چنین در غوطه شرقی زمانی که مردم در خواب بودند به سوریه حمله می کنند.

,

وی تصریح کرد: حمله موشکی آمریکا به سوریه نشان دهنده ناتوانی آمریکا، عربستان، انگلیس، فرانسه و رژیم اشغالگر قدس است ، این حرکت ها نمی تواند تداوم داشته باشد بلکه به صورت مقطعی است که این مسئله را سوریه به نحوه احسن پشت سر خواهد گذاشت، چرا که سریع به این حملات عکس العمل نشان دادند و از طرفی مردم سوریه طرفدار نظام کشورشان هستند و طرفدار آقای بشار اسد هستند.

,

جانشین قرارگاه ثارالله  تاکید کرد: مردم سوریه در برابر این حملات مقاومت و ایستادگی می کنند و در نهایت باید گفت مردم سوریه با پایداری  و ایستادگی خودشان نشان می دهند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

,

کوثری  خاطر نشان کرد: این تصمیم و اقدامی که در اصل آمریکا ، انگلیس و فرانسه گرفته و انجام دادند چیزی بیهوده ای بوده و جز جنایت و اقدام تروریستی نبوده و قطعا مردم سوریه در ایستادگی و مقاومتشان نشان می دهند که حمله نظامی و موشکی به سوریه بیهوده بوده و آبروی برای آمریکا باقی نمانده است.

,

وی در پاسخ به این سوال که چرا در حمله موشکی آمریکا به سوریه بجای سوریه آمریکا و کاخ سفید متشنج شد و هر کدام حرفی متناقض می زنند و مسئولان و مردم سوریه خونسرد هستند؟ بیان داشت: زیرا این طور اقدامات برای عموم مردم خریدار ندارد حتی در آمریکا امروز قرار است که مخالفان جنگ آمریکا علیه کشورها  در ایالات های  مختلف آمریکا تظاهرات کنند ، باید گفت این تصمیمات جنگ افروزانه که توسط سیاسیون جنایت کار آمریکا صورت گرفته این هم یکی از شکست های پی در پی آمریکا در گذشته است.

,

جانشین قرارگاه ثارالله  افزود: قطعا آمریکا و غرب باید بداند که باید منطقه را ترک کنند و از نظر ملت مخصوصا ملتهای، سوریه، لبنان، عراق و ایران کشورهای غربی و آمریکا جایگاهی در منطقه ندارند و باید منطقه را تخلیه کنند و به کشورهای خودشان برگردند و دوران آن ابرقدرتی که قبلا برای خودشان درست کرده بوده گذشته است و باید گفت ملت های منطقه به آگاهی و رشد رسیده و بر اساس همین آگاهی اجازه دخالت کشورهای بیگانه در کشور خودشان را نمی دهند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه