اخبار داغ

تحولات میدانی دمشق؛

اصلی ترین پایگاه تروریست های وابسته به رژیم سعودی کشف شد+ فیلم

اصلی ترین پایگاه تروریست های وابسته به رژیم سعودی کشف شد+ فیلم
نیروهای متخصص سوری موفق شدند اصلی ترین پایگاه تروریست های «جیش الاسلام» تحت حمایت رژیم سعودی در شهر دمشق را کشف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از آنکه نیروهای سوری روز گذشته موفق شدند تمام مناطق غوطه شرقی دمشق را آزاد کنند، گروهی از نیروهای متخصص و ارتش سوری به منظور کشف هسته های خاموش، انبارهای سلاح و تله های انفجاری وارد شهرک راهبردی «دوما» شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری«الاخباریه» سوریه اعلام کرد: نیروهای متخصص سوری در جریان بررسی خانه به خانه شهرک دوما موفق شدند، اصلی ترین پایگاه تروریست های جیش الاسلام را کشف کنند.

,

بر اساس اعلام خبرنگار شیکه خبری«الاخباریه»، پایگاه اصلی جیش الاسلام در هفت طبقه در زیر زمین واقع شده است و از طریق چند تونل حفر شده به خیابان های اصلی منطقه«برج الطبی» در مرکز شهرک متصل می شود.

,

نیروهای سوری موفق شدند در این پایگاه مهم، ده ها سلاح سبک و سنگین از جمله«موشک، خمپاره و …» را کشف و ضبط کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، «ابو همام البویضانی»، سرکرده اصلی گروه تکفیری جیش الاسلام در چند ماه گذشته در این مقر بوده است و عملیات حمله خمپاره ای به مناطق مسکونی شهر دمشق را بر عهده داشت.

,

گروه تروریستی جیش الاسلام، قدرتمندترین گروه تروریستی در منطقه غوطه شرقی دمشق بود که به صورت مستقیم از طرف رژیم سعودی حمایت می شد.

,

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته موفق شدند با ازادی کامل مناطق غوطه شرقی دمشق، آرامش را به صورت کامل به مناطق مرکزی شهر بازگردانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه