اخبار داغ

فعال سیاسی:

گره‌زدن سرنوشت کشور به برجام اوج کوته‌بینی مسئولان بود/ مدافعان تعامل با غرب باید به افکار عمومی پاسخ دهند

گره‌زدن سرنوشت کشور به برجام اوج کوته‌بینی مسئولان بود/ مدافعان تعامل با غرب باید به افکار عمومی پاسخ دهند
فعال سیاسی گفت: امروز متأسفانه شرایطی را مشاهده می‌کنیم که در آن ترامپ برای آینده کشور ما تصمیم می‌گیرد و این اوج کوته‌بینی مسئولانی بود که سرنوشت کشور را به برجام گره زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بوشادی کارشناس و فعال سیاسی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: عملکردی که آمریکا داشت و ما نیز مشاهده کردیم، همان پیش‌بینی بود که مقام معظم رهبری در گذشته در عدم‌اعتماد به نظام سلطه و شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرمودند و پیش‌بینی ایشان محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد بوشادی کارشناس و فعال سیاسی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: عملکردی که آمریکا داشت و ما نیز مشاهده کردیم، همان پیش‌بینی بود که مقام معظم رهبری در گذشته در عدم‌اعتماد به نظام سلطه و شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرمودند و پیش‌بینی ایشان محقق شد.,
 
,
وی با بیان این‌که آشکار شدن ماهیت نظام سلطه برای مردم از الطاف الهی است، افزود: ما در مقطعی هستیم و اتفاقاتی می‌افتد که در واقع آینده‌نگری مقام معظم رهبری است و در واقع چهره واقعی و ماهیت جهان سلطه برای مردم روشن می‌شود.
,
 
,
فعال سیاسی گفت: دیدیم که حدود 5 سال از سرنوشت مردم ایران به برجام گره خورد و حتی آب خوردن مردم را هم به برجام ربط می‌دادند و سخن از درخشیدن آفتاب برجام یا چیدن گلابی‌های برجام را بیان می‌کردند.
,
 
,
بوشادی تصریح کرد: امروز متأسفانه شرایطی را می‌بینیم که در آن ترامپ برای آینده ما تصمیم می‌گیرد و این اوج کوته‌بینی مسئولانی بود که سرنوشت کشور را به برجام گره زدند.
,
 
,
وی به فرمایش مقام معظم رهبری که بارها فرمودند "ما باید با تکیه بر خود رشد کنیم" اشاره کرد و افزود: اگر ما به جای تکیه به برجام، در واقع سرنوشت کشور را به اقتصاد مقاومتی گره می‌زدیم و تکیه ما بر ظرفیت‌های درونی بود طبیعتا ما و جامعه بین‌الملل منتظر نظر ترامپ نمی‌شدیم.
,
 
,
فعال سیاسی با بیان این‌که برخی عملکردها به گونه‌ای شد که وقیحانه یک رئیس جمهوری این گمان باطل را داشته باشد که می‌تواند برای ما نسخه بپیچد، گفت: البته این گمان باطلی است و امیدوارم برای دولت‌مردان که آفتاب برجام به ظن خودشان در دولتشان بود و در مدت کوتاهی هم غروب آن را در دولت خودشان دیدند، درس عبرتی شود تا نگاه آن‌ها به غرب و جهان سلطه، نه به عنوان یک شریک معتمد بلکه به عنوان یک چپاولگر و استعمارگر باشد.
, فعال سیاسی با بیان این‌که برخی عملکردها به گونه‌ای شد که وقیحانه یک رئیس جمهوری این گمان باطل را داشته باشد که می‌تواند برای ما نسخه بپیچد، گفت: البته این گمان باطلی است و امیدوارم برای دولت‌مردان که آفتاب برجام به ظن خودشان در دولتشان بود و در مدت کوتاهی هم غروب آن را در دولت خودشان دیدند، درس عبرتی شود تا نگاه آن‌ها به غرب و جهان سلطه، نه به عنوان یک شریک معتمد بلکه به عنوان یک چپاولگر و استعمارگر باشد.,
 
,
بوشادی با بیان اینکه کسانی که می‌گفتند برویم با آمریکا که آن را کدخدا می‌دانند! صحبت کنیم اما اکنون کدخدا همه چیز را برهم زده است! خاطرنشان کرد: صحبت از حفظ برجام با باقیمانده افرادی که در برجام ماندند به نظر من پاسخ قانع کننده‌ای به افکار عمومی جامعه نیست.
,
 
,
وی افزود: این حق برای آحاد جامعه محفوظ است که این مطالبه را از دولت داشته باشند که شما که چندین سال صحبت از آفتاب برجام داشتید و قرار بود محصول برجام چیده شود و روابطی نیز به ظن بعضی‌ها با کدخدا برقرار شد، چه اتفاقی افتاد که در یک آن، آن‌ها نقض عهد کردند؟
,
 
,
فعال سیاسی گفت: آیا وقتی کدخدا نقض عهد می‌کند، می شود روی عهد بقیه حساب کرد؟ آیا وابسته کردن سرنوشت کشور به طرف خارجی درست است؟ این سوالات برای افکار عمومی جامعه محفوظ است.
, آی, ا وابسته کردن سرنوشت کشور به طرف خارجی درست است؟ ,
 
,
بوشادی با اشاره به این‌که مقطعی به وجود آمد که خداوند چهره واقعی استکبار را برای مردم جامعه ما روشن کرد، یادآور شد: اگر عده ای تصور می‌کردند به ظن آن‌ها تعامل با دنیا زمینه رونق اقتصادی را فراهم می‌کند امروز می‌بینند نظام سلطه اهل چپاول است نه تعامل و این حقیقت از هر روز دیگری برای ما روشن‌تر شده است.
, نظام سلطه اهل چپاول است نه تعامل و این حقیقت از هر روز دیگری برای ما روشن‌تر شده است.,
 
,
وی با بیان این‌که همان طوری که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند "ما فرزندان رمضان هستیم و از تحریم نمی‌ترسیم، فرزندان عاشوراییم و برای ما کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است" افزود: به گونه‌ای بار نیامده‌ایم که بخواهیم تحت تاثیر این جریان‌ها و فشارهای روانی قرار گیریم.
,
 
,
فعال سیاسی گفت: امروز آن‌چه ضرورت جامعه ما است، نگاه به غرب و جهان سلطه نیست و این نیست که بگوییم با 4 یا 5 تا ادامه می‌دهیم بلکه نگاه ما همان کلام مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های درونی و حرکت جهادی است.
, فعال سیاسی گفت: امروز آن‌چه ضرورت جامعه ما است، نگاه به غرب و جهان سلطه نیست و این نیست که بگوییم با 4 یا 5 تا ادامه می‌دهیم بلکه نگاه ما همان کلام مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های درونی و حرکت جهادی است.,
 
,
بوشادی با بیان این‌که ما اداره‌کردن مردمی 8 سال دفاع مقدس را در کارنامه داریم، یادآور شد: جنگ اقتصادی را که به ما تحمیل شده است را نیز به همین‌گونه مدیریت خواهیم کرد.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که طرفی که در کشور مدافع تعامل با غرب بود باید به افکار عمومی پاسخ دهد، افزود: برای حفظ وحدت جامعه دنبال مچ‌گیری نیستیم و دنبال این هستیم که امید را به جامعه برگردانیم و امید هم در تکیه بر ظرفیت‌های درونی محقق خواهد شد.
, وی با اشاره به این‌که طرفی که در کشور مدافع تعامل با غرب بود باید به افکار عمومی پاسخ دهد، افزود: برای حفظ وحدت جامعه دنبال مچ‌گیری نیستیم و دنبال این هستیم که امید را به جامعه برگردانیم و امید هم در تکیه بر ظرفیت‌های درونی محقق خواهد شد.,
 
,
فعال سیاسی گفت: امیدواریم ان‌شاءالله این درس، درس خوبی برای مسئولان و دولت‌مردان باشد و بتوانیم روز به روز زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری را در عمل دولت‌مردان بیشتر ببینیم.
,
 
,
بوشادی به سخنان ترامپ در مورد پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات لبنان اشاره کرد و تصریح کرد: انقلاب و پیام ما ایدئولوژیک و اعتقادی است، ما جنگی با دنیا نداریم و پیام ما پیام صلح و دفاع از مظلوم است و ان‌شاءالله عدالت در جامعه جهانی تحقق پیدا کند.
, ما جنگی با دنیا نداریم و پیام ما پیام صلح و دفاع از مظلوم است,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه