اخبار داغ

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری بهارستان:

واحدهای تولیدی بهارستان از تسهیلات 34 میلیاردی برخوردار می شوند/ عملکرد اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بهارستان مناسب است

واحدهای تولیدی بهارستان از تسهیلات 34 میلیاردی برخوردار می شوند/ عملکرد اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بهارستان مناسب است
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری بهارستان گفت: درپی تشکیل جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بهارستان، طرح اعطای تسهیلات 34 میلیارد ریالی به واحدهای تولیدی شهرستا مصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف‌الله علامی معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بهارستان، بیان داشت: دولت در حوزه اشتغال و همچنین پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی مناسب و کارشناسانه‌ای انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
وی با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در بحث اشتغال‌زایی، تبیین کرد: گرچه اقدامات صورت گرفته رضایت بخش و قابل قبول بوده است اما می بایست تلاش شود تا تعهدات شهرستان بهارستان در خصوص طرح‌ها و بسته‌های رونق اقتصادی دولت عملی گردد.
,
 
,
علامی در ادامه با بیان اینکه تصمیمات موثر و خوبی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گرفته شده است، عنوان داشت: تصویب طرح اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی بهارستان به مبلغ ۳۴ میلیارد ریال از جمله این تصمیمات بود، که امری بسیار حائز اهمیت می باشد.
,
 
,
وی همچنین در رابطه با دیگر جزئیات برگزاری این جلسه، تشریح کرد: هشت طرح تولید در حوزه‌های پوشاک، صنایع چوبی و فلزی و ... بررسی شد که در نتیجه تسهیلات مصوب شده  به جهت طی مراحل قانونی به کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تهران معرفی شد.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به لزوم همکاری صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی با کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان، خاطرنشان کرد: از کلیه صاحبان صنایع و صاحبان تولیدی می خواهم تا با مراجعه به سامانه کارا و تکمیل فرایند ثبت نام نسبت به ارائه طرح‌های خود اقدام کنند، چراکه با ارائه طرح‌های قابل قبول باعث ایجاد زمینه پیشرفت در کارهای خود می شوند.
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه