اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سیریک:

درمان رایگان 250 نفر مردم روستایی در سیریک/ بسیج جامعه پزشکی سکاندار ارائه خدمات به روستاهای محروم+ تصاویر

درمان رایگان 250 نفر مردم روستایی در سیریک/ بسیج جامعه پزشکی سکاندار ارائه خدمات به روستاهای محروم+ تصاویر
مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان سیریک افزود: بمناسبت ماه مبارک رمضان اکیپ پزشکی بسیج جامعه پزشکی شهرستان مستقر در مدرسه روستای بندگرمان دویست و پنجاه نفر از مردم روستاهای همزانگ، بندگرمان، سرارو و زمین ملا از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک بصورت رایگان ویزیت و درمان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان پاسدار مرتضی کریمی  مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه بسیج سپاه شهرستان سیریک صبح امروز در گفتگو با خبرنگار آذینی گفت: در این طرح درمانی به ارزش ۱00 میلیون ریال به مردم دارو و خدمات بهداشت و درمان بصورت رایگان ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی اظهار کرد: هدف از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کمک به مردم مناطق محروم در قالب طرح های محرومیت زدایی و امداد رسانی به مردم روستاهای محروم و بی بضاعت برشمرد.

,

سروان پاسدار کریمی یادآور شد: این طرح ها در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم روستاهای دور افتاده، محروم و کمک به ارتقای سلامت و درمان مردم و محرومیت زدایی صورت می گیرد که این فعالیت ها با همکاری بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با درخواست مردم ما در روستاها به منظور کمک و خدمات رسانی حضور خواهیم یافت.

,

مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی ناحیه بسیج سپاه شهرستان سیریک اضافه کرد: شهرستان سیریک با جمعیت 45 هزار نفری در فاصله 175 کیلومتری شرق مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه