اخبار داغ

پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت سوم خرداد؛

آزادسازی خرمشهر، پیروزی معنوی و نظامی

آزادسازی خرمشهر، پیروزی معنوی و نظامی
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تهران در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و آن را یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اتفاقات تاریخ انقلاب اسلامی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه خبری سلامت سپید پوش، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تهران در پیامی، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر،  این پیروزی مهم نظامی و معنوی را نقطه عطفی در صحنه سیاسی و نظامی دوران دفاع مقدس و همچنین تحولات آینده منطقه خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خبری سلامت سپید پوش,

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

حضرت امام خمینی (ره) : «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است.»

,

آزادسازی خرمشهر، به عنوان نماد استقامت، ایثار و پیروزی دوران دفاع مقدس، نه تنها در صحنه سیاسی و نظامی جنگ تحمیلی، که در تحولات آینده منطقه تاثیر گذار بود.

,

تلاش، فداکاری و انسجام نیروهای سپاه، ارتش و بسیج حماسه سوم خرداد را خلق کرد و پاسداشت این پیروزی بزرگ تاریخ ایران اسلامی، تداوم باورهای انقلاب و دفاع از حریم ارزش‌های انقلاب است.

,

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تهران، با گرامیداشت این رخداد مهم و ادای احترام به ارواح ملکوتی شهداء و امام راحل (ره) ، سالروز این پیروزی نظامی و معنوی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و ملت شریف و مبارز ایران تبریک می‌گوید و بار دیگر ضمن بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل (ره) و شهدا،آمادگی خود را برای حفظ و ارتقای تمامی دستاوردهای انقلاب، در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام شریف رهبری( مدظله العالی) اعلام می‌دارد.

,

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تهران

,

خرداد۱۳۹۷

,

 

,

انتهای متن/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه