اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان:

گفتمان مقاومت، انقلاب اسلامی ایران را ماندگار کرد/ ایران امروز از همیشه تاریخ قوی تر است

گفتمان مقاومت، انقلاب اسلامی ایران را ماندگار کرد/ ایران امروز از همیشه تاریخ قوی تر است
فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان گفت: گفتمان مقاومت، انقلاب اسلامی ایران را ماندگار کرد و ایران اسلامی امروز از همیشه تاریخ قوی تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد سردار "مرتضی کشکولی" فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان شامگاه جمعه در دوازدهمین گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس بروجرد که در کانون بسیج برگزار شد گفت: دوران دفاع مقدس همچون چشمه ای جاری خیرات و برکات خود را برای انقلاب به ارمغان می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس همچنان از انقلاب صیانت می کند و ریشه در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و نظامی ایران دارد.

,

 

,

سردار کشکولی با اشاره به این که جنگ هشت ساله انقلاب را تثبیت کرد افزود: دفاع مقدس فرهنگ نرمی را تولید کرد که گفتمان مقاومت نام گرفت و این دوران باید همواره در کشور جشن گرفته شود زیرا برکات فراوانی داشت که همچون اکسیری امنیت پایدار را در کشور بنا نهاد.

,

 

,

به گفته وی امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی است و هنر انقلاب این بود که همه تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن با فشارهای بسیار از جمله جنگ نظامی، کودتا، شورش، قیام مسلحانه منافقین و فتنه ها نتوانست انقلاب را از پای درآورد.

,

 

,

وی بیان کرد: هوشیاری امام(ره) و رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کرد و دستاورد مهم گفتمان مقاومت در دفاع مقدس باید حفظ شود زیرا مقاومت اسلامی باعث گسترش روز افزون نفوذ منطقه ای ایران در جهان شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورهای منطقه و جهان به کمک صدام آمدند و ایران یکه و تنها بود اما امروز بسیاری از کشورهای منطقه و اروپا با ایران هستند زیرا به این باور رسیده اند که ایران یک قدرت بزرگ جهانی است.

,

 

,

وی با اشاره به خروج امریکا از برجام اضافه کرد: آمریکا برای این از برجام خارج شد چرا که در مسیر تنزل سیاسی قرار دارد و هر روز نفوذ خود را در جهان از دست می دهد و همچنین شکست های مکرر آمریکا در منطقه از دیگر دلایل خروج از برجام بود.

,

 

,

به گفته وی صبر و پایداری، ایثار و شهادت و ولایت مداری ملت ایران سبب شد تا همواره پیروز باشند و گفتمان انقلاب را به کشورهای جهان صادر شود.

,

 

,

سردار کشکولی تصریح کرد: امروز در کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین و یمن و دیگر کشورها گفتمان مقاومت است که به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده و در مقابل زورگویی های استکبار جهانی ایستادگی می کند.

,

 

,

وی افزود: دشمنان امروز با فشارهای اقتصادی و تحریم ها قصد جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه را دارند ولی از این اصل مهم غافل هستند که ایران امروز از همیشه تاریخ قوی تر است و باید پیشرفت ها و توانمندیهای کشور را به مردم اعلام کرد تا به انقلاب و نظام امیدوار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه