اخبار داغ

مدیر کل کتابخانه های گلستان:

اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در نیمه نخست شهریورماه برگزار می شود

اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در نیمه نخست شهریورماه برگزار می شود
مدیر کل کتابخانه های گلستان گفت: اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در نیمه نخست شهریورماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، "رضا قوانلو " امروز در جلسه توجیهی دستگاه های اجرایی در خصوص هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: بیش از 17 هزار  نفر در هفتمین دوره این جشنواره که در سال گذشته توسط مردمان فرهنگ دوست  استان گلستان رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی افزود: با توجه به استقبال بینظیر استان پیش بینی می کنیم، امسال نیز با مساعدت همه دستگاه ها اتفاق بهتری و چشمگیری رقم بخورد.

,

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان تصریح کرد:  به بهانه کتابخوانی موجی از فرایند دین شناسی بخصوص در حوزه امام رضا شناسی  شکل گرفته است.

,

وی بیان کرد: نهاد کتابخانه ها به تنهایی نمی تواند به افزایش سرانه کتابخوانی و فرهنگ سازی در این حوزه بپردازدلذا نیازمند هم افزایی دستگاه ها با این نهاد فرهنگی هستیم.

,

قوانلو با بیان اینکه بر طبق برنامه کشوری این جشنواره از 20 خردادماه آغاز شده است،  ادامه داد: اطلاعیه ها  درسر درب دستگاه ها، برگزاری جلسات مستمر، چاپ شعارها و پیام ها در قبوض شهری و اخذ کد اختصاصی برای  نهادها از جمله مواردی است که برای  اطلاع رسانی بیشتر این جشنواره انجام می شود .

,

وی در بخشی از سخنان خود اذعان کرد: نشست ها و دورهمی های کتابخوان ها در کوتاه مدت طول موج کتابخوانی در استان  را افزایش داده است .

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در نیمه نخست شهریور ماه امسال برگزار می شود و در این برنامه علاوه بر برگزیدگان  از سه دستگاه برتر با بیشترین شرکت کننده تقدیر خواهد شد .

,

وی افزود: 7 منبع برای هشتمین جشنواره  رضوی معرفی شده است  که علاقه مندان در سنین کودکان، نوجوانان،جوانان  و بزرگسالان و مطابق با همه ذائقه ها با موضوعات شعر و داستان و .. برگزار می شود.

,

قوانلو بیان کرد:  در سال گذشته رشد 3 درصدی در حوزه شرکت کنندگان داشتیم که رتبه ششم و هفتم کشوری و 40 رتبه برتر استانی و مشارکت 46 درصدی بانوان را در این حوزه داشتیم.

,

مدیرکل کتابخانه های استان گلستان در خاتمه گفت: امسال با رویکردصرفه جویی در مصرف کاغذ باعث شده ساز و کار جدید این جشنواره به صورت اینترنتی برگزار می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه