اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف و ضبط ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

کشف و ضبط ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت‌: با تلاش ماموران مبارزه باقاچاق کالای پلیس آگاهی 30 هزار لیترسوخت قاچاق کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران قاچاق کالای پلیس آگاهی در راستای مبارزه باقاچاق سوخت،کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی ،‌درمحور قدیم زنجان‌- ابهر به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را متوقف و مورد بازرسی قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: با بررسی‌های دقیق انجام شده از این کامیون تانکر دار، 30هزار لیترسوخت قاچاق ازنوع گازوئیل کشف شد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت‌: در این عملیات متهم به هویت معلوم دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق غیرقانونی سوخت اعتراف کرد.

,

وی بیان کرد: آرامش و آسایش شهروندان و برخورد با قاچاقچیان و متخلفان، افتخاری بس عظیم برای پلیس است و نیروی انتظامی در تحقق این هدف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

,

کشف بیش از 5 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان

,

کردلو از کشف پنج کیلو 900گرم مواد مخدر از نوع حشیش باهمکاری‌، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلطانیه خبرداد.

,

وی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر مواد مخدر در زنجان وانتقال آن به شهرهای اطراف با یکدستگاه سواری پیکان‌، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل فعالیت وانتقال درسطح محورهای مواصلاتی باهمکاری وعملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سلطانیه متهم شناسایی دستگیر و در بازرسی از خودرو پنج کیلو 900گرم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

,

وی با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.

,

کردلو با اعلام اینکه علت این حادثه نیاز به بررسی بیشترداشته واعلام خواهد شد به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه