اخبار داغ

اطفاء حریق یک خودروی سواری و ریزش بالکن منزل مسکونی در خلیل آباد

اطفاء حریق یک خودروی سواری و ریزش بالکن منزل مسکونی در خلیل آباد
امروز روز پر حادثه ای برای آتش نشانان خلیل‌آباد بود و از اطفاء حریق یک خودروی سواری گرفته تا ایمن سازی بالکن منزل مسکونی در یکی از روستاهای خلیل‌آباد از جمله عملیات های امدادی بود که توسط آتش نشانان و امدادگران 125 خلیل‌آباد امداد رسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، عادل حیدریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: خبر آتش سوزی خودروی ۴۰۵ در بلوار معلم صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و با اعلام این حادثه، تیم اطفاء آتش نشانی در سریع ترین زمان به محل حریق اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان تعدادی از کسبه محل با استفاده از آب شهری و خاک خود اقدام به خاموش کردن آتش نموده بودند که مؤثر واقع نشده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل سرعت عمل تیم اطفاء آتش نشانی تنها خساراتی به قسمت موتور وارد شد.

,

سرپرست آتش نشانی خلیل آباد همچنین خطاب به شهروندان گفت: شهروندان نسبت به تهیه خاموش کننده دستی مناسب جهت نصب در خودرو و فراگیری طرز استفاده صحیح از آن اهتمام ویژه ای به خرج دهند تا از خسارات احتمالی بر اثر آتش سوزی جلو گیری به عمل آورند.

,

 

,

ریزش قسمتی از ساختمان منزل مسکونی

, ریزش قسمتی از ساختمان منزل مسکونی,

وی در ادامه عنوان کرد: خبر ریزش قسمتی از ساختمان یک منزل مسکونی واقع در خیابان فرهنگ از طریق سامانه ۱۲۵ اعلام وصول و مأموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

,

حیدریان با بیان اینکه در این حادثه خوشبختانه با توجه به اینکه ساکنین در منزل حضور داشتند تلفات و جراحات انسانی نداشتیم، تشریح کرد: قسمت بالکن ساختمان مسکونی به طور کامل در داخل حیاط منزل تخریب شده بود.

,

وی همچنین در ادامه بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله بعد از رسیدن به محل به دلیل ناپایداری قسمت‌های از سازه بالکن سریعاً اقدامات ایمنی و پیشگیرانه را اتخاذ وجهت جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی تذکرات و هشدارهای ایمنی را در حضور ساکنین و پلیس ۱۱۰ به صاحب منزل دادند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ریزش بالکن ساختمان مذکور باید مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گیرد تا دلیل وقوع آن مشخص گردد، خاطرنشان کرد: شهروندان بعد از مشاهده این‌گونه حوادث قبل از انجام هر کاری ابتدا مراجع امدادی را از وقوع حادثه مطلع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه