رئیس پلیس راه کشور گفت:در حوزه راههای روستایی توقع بر ایمنی و بعد زیر بار ترافیک رفتن آنها وجود دارد و مورد تاکید است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور پیش از ظهر امروز در کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل خراسان جنوبی،اظهار کرد:یکی از بهترین مدیریت ها را درحوزه کاهش تلفات جاده ای،در استان خراسان جنوبی شاهد هستیم و در مقابل شاهد عقب افتادگی هایی نیز در این استان شاهد هستیم که بخش اعظم آن مربوط به حوزه های زیرساختی است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور پیش از ظهر امروز در کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل خراسان جنوبی،اظهار کرد:یکی از بهترین مدیریت ها را درحوزه کاهش تلفات جاده ای،در استان خراسان جنوبی شاهد هستیم و در مقابل شاهد عقب افتادگی هایی نیز در این استان شاهد هستیم که بخش اعظم آن مربوط به حوزه های زیرساختی است.,
وی با بیان این که در سال گذشته رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جلسه ای برای کل سازمان ها برنامه هایی تعیین کردند،تصریح کرد:همچنین ایشان از سال های پیش در حوزه تصادفات ورود پیدا کرده اند و شاهد کاهش تلفات در این حوزه بوده ایم.
رئیس پلیس راه کشور عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در چند سال اخیر در راستای کاهش تصادفات فوتی در کشور انجام شده به طوری که میزان تصادفات فوتی بین 16 تا 17 هزار نفر در سال است.
حمیدی اضافه کرد: اقدامات پلیس برای کاهش میزان تصادفات در کشور کوتاه مدت و کم هزینه است.
وی عنوان کرد: اصلاح برخی از قوانین و ایمن سازی جاده ها،از جمله اقدامات ارزنده پلیس راهور برای کاهش میزان تصادفات در کشور بوده است.
رئیس پلیس راه کشور با بیان این که خوشبختانه بعد از 40 سال قوانین ما در کشورمورد اصلاح و بازنگری قرار گرفت،یادآور شد: بیش از دو سال است که رنج تصادفات ما در کشور بر روی 16 تا 17 نفر ثابت مانده است.
حمیدی با بیان این مطلب که در حوزه های ایمنی پیشرفت و رشد قابل ملاحظه ای داشته ایم،بیان کرد:در حال حاضر به سطحی رسیده ایم که نمی توانیم انتظار داشته باشیم که کار جهشی انجام شود؛بایستی در حوزه خودرو،حوزه کنترلی،حوزه اقتصادی و همچنین بیمه ها ؛اقدامات جدی صورت پذیرد.
وی فرهنگ سازی را، یکی ازمهمترین عوامل کاهش تصادفات دانست و یادآورشد:امر فرهنگ سازی بایستی به صورت جدی در دستور کار تمام دستگاه های دست اندرکار در این زمینه باشد.
عدم رعایت استاندارد لازم در برخی استانها
رئیس پلیس راه کشور بر ایمن سازی راه ها تاکید کرد، و گفت: متاسفانه در برخی از نقاط کشور برای این که زودتر جاده تحویل داده شود استاندارهای لازم را رعایت نمی کنند.
سردارحمیدی افزود: ایمن سازی راه ها تاثیر بسیار زیادی در میزان کاهش و یا افزیش تصادفات دارد.
وی با تاکید بر ایمن سازی خودروها نیز اذعان کرد:آنچه مسلم است آن است که دنیا اگر در صنعت خودرو سازی پیشرفت کرده به دلیل این بوده که برای خودروهای با کیفیت هزینه و یارانه پرداخت کرده است.
رئیس پلیس راه کشور متذکر شد: هزینه خودروی ایمن و سالم در کشور بسیار گزاف است و مردم مجبورند از خودروهای بی کیفیت استفاده کنند.
اقدامات سنتی پاسخگوی حوادث ترافیکی نیست
حمیدی ضمن اشاره به این که زیرساخت ما تکه پاره است،تبیین کرد: اقدامات سنتی در بحث کاهش حوادث ترافیکی پاسخگو نبوده و اصل زیرساختها هستند.
وی با تاکید بر این که یکی از اقدامات ما در راستای کاهش تصادفات درخراسان جنوبی به افزایش سامانههای نظارتی و کنترلی و همچنین تعداد پاسگاهها پرداخته ایم،اظهارکرد:خوشبختانه شاهد گسترش راههای روستایی در کشور بوده ایم اما مهمترین موضوع در این حوزه، توجه جدی به ایمنی راههای روستایی است که مدنظر ما قرار گیرد.
توقع بر ایمن سازی راه های روستایی
رئیس پلیس راه کشور اضافه کرد:درحوزه راههای روستایی توقع بر ایمنی و بعد زیر بار ترافیک رفتن آنها وجود دارد.
حمیدی با بیان این مطلب که در بحث آزادراهها اقدامات خوبی صورت گرفته و این پروژهها در اختیار بخش خصوصی قرارداده شده است،گفت: بخش خصوصی اگر بدانند سرمایه آنها در بخش خدمات بازگشت میکند به این سمت برای سرمایهگذاری متمایل میشوند.
وی ادامه داد: رشد جامعه در این حوزه منجر به سرمایهگذاری بخش خصوصی بوده و بایستی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده بهینه شود.
60درصد از تصادفات در 30 کیلومتری شهر ها اتفاق می افتد
رئیس پلیس راه کشور ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهرها ،تصریح کرد: 60درصد از تصادفات کشور در 30 کیلومتری شهرها اتفاق میافتد که این به دلیل نابسامان بودن ورودی شهرها است.
,
وی با بیان این که در سال گذشته رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جلسه ای برای کل سازمان ها برنامه هایی تعیین کردند،تصریح کرد:همچنین ایشان از سال های پیش در حوزه تصادفات ورود پیدا کرده اند و شاهد کاهش تلفات در این حوزه بوده ایم.
,,
رئیس پلیس راه کشور عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در چند سال اخیر در راستای کاهش تصادفات فوتی در کشور انجام شده به طوری که میزان تصادفات فوتی بین 16 تا 17 هزار نفر در سال است.
حمیدی اضافه کرد: اقدامات پلیس برای کاهش میزان تصادفات در کشور کوتاه مدت و کم هزینه است.
, .,,
وی عنوان کرد: اصلاح برخی از قوانین و ایمن سازی جاده ها،از جمله اقدامات ارزنده پلیس راهور برای کاهش میزان تصادفات در کشور بوده است.
, .,,
رئیس پلیس راه کشور با بیان این که خوشبختانه بعد از 40 سال قوانین ما در کشورمورد اصلاح و بازنگری قرار گرفت،یادآور شد: بیش از دو سال است که رنج تصادفات ما در کشور بر روی 16 تا 17 نفر ثابت مانده است.
,,
حمیدی با بیان این مطلب که در حوزه های ایمنی پیشرفت و رشد قابل ملاحظه ای داشته ایم،بیان کرد:در حال حاضر به سطحی رسیده ایم که نمی توانیم انتظار داشته باشیم که کار جهشی انجام شود؛بایستی در حوزه خودرو،حوزه کنترلی،حوزه اقتصادی و همچنین بیمه ها ؛اقدامات جدی صورت پذیرد.
,
وی فرهنگ سازی را، یکی ازمهمترین عوامل کاهش تصادفات دانست و یادآورشد:امر فرهنگ سازی بایستی به صورت جدی در دستور کار تمام دستگاه های دست اندرکار در این زمینه باشد.
عدم رعایت استاندارد لازم در برخی استانها
, عدم رعایت استاندارد لازم در برخی استانها, عدم رعایت استاندارد لازم در برخی استانها,رئیس پلیس راه کشور بر ایمن سازی راه ها تاکید کرد، و گفت: متاسفانه در برخی از نقاط کشور برای این که زودتر جاده تحویل داده شود استاندارهای لازم را رعایت نمی کنند.
, .,سردارحمیدی افزود: ایمن سازی راه ها تاثیر بسیار زیادی در میزان کاهش و یا افزیش تصادفات دارد.
, .,
وی با تاکید بر ایمن سازی خودروها نیز اذعان کرد:آنچه مسلم است آن است که دنیا اگر در صنعت خودرو سازی پیشرفت کرده به دلیل این بوده که برای خودروهای با کیفیت هزینه و یارانه پرداخت کرده است.
رئیس پلیس راه کشور متذکر شد: هزینه خودروی ایمن و سالم در کشور بسیار گزاف است و مردم مجبورند از خودروهای بی کیفیت استفاده کنند.
,,
اقدامات سنتی پاسخگوی حوادث ترافیکی نیست
, اقدامات سنتی پاسخگوی حوادث ترافیکی نیست, اقدامات سنتی پاسخگوی حوادث ترافیکی نیست,حمیدی ضمن اشاره به این که زیرساخت ما تکه پاره است،تبیین کرد: اقدامات سنتی در بحث کاهش حوادث ترافیکی پاسخگو نبوده و اصل زیرساختها هستند.
,,
وی با تاکید بر این که یکی از اقدامات ما در راستای کاهش تصادفات درخراسان جنوبی به افزایش سامانههای نظارتی و کنترلی و همچنین تعداد پاسگاهها پرداخته ایم،اظهارکرد:خوشبختانه شاهد گسترش راههای روستایی در کشور بوده ایم اما مهمترین موضوع در این حوزه، توجه جدی به ایمنی راههای روستایی است که مدنظر ما قرار گیرد.
,,
توقع بر ایمن سازی راه های روستایی
, توقع بر ایمن سازی راه های روستایی , توقع بر ایمن سازی راه های روستایی ,رئیس پلیس راه کشور اضافه کرد:درحوزه راههای روستایی توقع بر ایمنی و بعد زیر بار ترافیک رفتن آنها وجود دارد.
,,
حمیدی با بیان این مطلب که در بحث آزادراهها اقدامات خوبی صورت گرفته و این پروژهها در اختیار بخش خصوصی قرارداده شده است،گفت: بخش خصوصی اگر بدانند سرمایه آنها در بخش خدمات بازگشت میکند به این سمت برای سرمایهگذاری متمایل میشوند.
,,
وی ادامه داد: رشد جامعه در این حوزه منجر به سرمایهگذاری بخش خصوصی بوده و بایستی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده بهینه شود.
,,
60درصد از تصادفات در 30 کیلومتری شهر ها اتفاق می افتد
, 60درصد از تصادفات در 30 کیلومتری شهر ها اتفاق می افتد, 60درصد از تصادفات در 30 کیلومتری شهر ها اتفاق می افتد,رئیس پلیس راه کشور ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهرها ،تصریح کرد: 60درصد از تصادفات کشور در 30 کیلومتری شهرها اتفاق میافتد که این به دلیل نابسامان بودن ورودی شهرها است.
,,
حمیدی با اشاره به این نکته که درکشور ما مسئله بیمه نسبت به دنیا وارونه است،خاطرنشان کرد:نگاه ما در تمام ارکان به بیمه،همانند صندوقی بوده که به فرد متخلف کمک کرده و بازدارندگی برای متخلف ایجاد نمیکند که این نگرش باید اصلاح شود.
,,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه