اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قاچاق کالا با منافع ملی کشور منافات دارد/ در سطح کشور به صورت جمعی در جهت مبارزه با کالای قاچاق و ارز عمل نمی‌شود

قاچاق کالا با منافع ملی کشور منافات دارد/ در سطح کشور به صورت جمعی در جهت مبارزه با کالای قاچاق و ارز عمل نمی‌شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که هماهنگی‌های لازم وجود ندارد چرا که اگر وجود داشت شرایط اینگونه نبود گفت: در سطح کشور به صورت جمعی در جهت مبارزه با کالای قاچاق و ارز عمل نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت االله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با کالای قاچاق و ارز خراسان جنوبی اظهار کرد: مسأله قاچاق کالا مسأله پر اهمیتی است و با تلاش‌های شبانه روزی که همه اعضای شورای مبارزه با کالای قاچاق و ارز می‌کنند دعا می‌کنم پیش از پیش موفق باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: اینکه بگوییم به صورت جمعی عمل می‌کنیم این عنوان یک حالت نسبی دارد و در مجموع در سطح کشور به صورت جمعی در جهت مبارزه با کالای قاچاق و ارز عمل نمی‌شود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: مهم این است که علت‌ها را شناسایی و در صدد مبارزه با علت‌ها برآییم.

,

 

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه چرا این همه قاچاق صورت می‌گیرد؟ بیان کرد: امروزه با امکانات کنترل از جهت بازرسی همه چیز را می‌توان کنترل کرد اما چرا قاچاق رسما وارد کشور می‌شود؟ آیا اشخاص مشکل هستند؟ چرا همچنین اشخاصی را تنبیه نمی‌کنید؟ و مسئولیت هر بخش را به بهترین‌ها و کارآمدترین‌ها نمی‌دهید؟

,

 

,

وی ادامه داد: بنابراین بایستی در مرزها و گمرک‌ها با علت‌ها درست مبارزه کرد و از سوی دیگر در حوزه اطلاع رسانی همه رسانه‌های ملی، فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب در بهترین و حساس‌ترین لحظات شبانه روز حتما به این مسأله ورود پیدا کنند که سرنوشت مردم به این‌گره خورده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر آگاهی‌های لازم را به مردم داده بودیم درصد مهمی در میان مردم قبح پیدا می‌کرد.

,

 

,

آیت الله عبادی تصریح کرد: همه این کارها شدنی است و معمایی نیست که حل نشود منتهی هماهنگی‌های لازم وجود ندارد چرا که اگر وجود داشت شرایط اینگونه نبود.

,

 

,

وی با بیان اینکه اگر ایمان صحیح در جامعه‌ای باشد به همان نسبت مردم از گناه پرهیز می‌کنند، گفت: متأسفانه با پایه‌های ایمان در جمهوری اسلامی به بهانه‌های مختلف مبارزه می‌کنند از سوی دیگر نیز برای کسی درست تفهیم نشده است که قاچاق کالا با منافع ملی کشور منافات دارد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همانطور که پلیس با جانش بازی می‌کند برخوردها باید در همه زمینه ها متناسب باشد چرا این همه هزینه های سنگین، اختلاس و ... هست اما برای اشتغال جوانان نیست و نتیجه این می‌شود که کارخانه‌ها تعطیل و بیکاری جوانان نیز بیشتر می‌شود.

,

 

,

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به ضرر همه است چنانچه همه پای کار آمدیم مسأله حل خواهد شد در غیر اینصورت نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه