اخبار داغ

در اعتراض به جلوگیری از اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

تظاهرات گسترده مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه+ تصاویر

تظاهرات گسترده مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه+ تصاویر
ده‌ها تن از ساکنان مناطق مختلف بحرین در اعتراض به جلوگیری از برپایی نماز جمعه توسط نیروهای رژیم آل خلیفه تظاهرات کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای رژیم آل خلیفه روز گذشته با ارسال ده‌ها خودروی نظامی و تجهیزات به منطقه «الدراز»، مانع برگزاری نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

هم‌زمان با ادامه سیاست‌های ضد دینی رژیم آل خلیفه، گروه‌های انقلابی از مردم مناطق مختلف درخواست کردند تا نسبت به این مسئله از طریق برپایی تظاهرات اعتراض خود را اعلام کنند.

,

سایت خبری «المیدان» وابسته به گروه‌های انقلابی اعلام کرد: صدها تن از ساکنان مناطق مختلف بحرین هم‌زمان با بیانیه گروه‌های انقلابی به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را نسبت به این جنایت غیراخلاقی اعلام کردند.

,

ساکنان مناطق مختلف بحرین ازجمله «الدراز، المصلی و ...» با برپایی تظاهرات گسترده، اعتراض خود را نسبت به جلوگیری نظام از اقامه نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) اعلام کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، برخی از تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی علیه آل خلیفه، خواستار آزادی کامل آیت‌الله «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان این کشور شدند و این رژیم را مسئول عواقب سلامت جسمی و روحی این مرجع عالی‌قدر دانستند.

,

رژیم آل خلیفه نزدیک به 100 هفته است که با ارسال ده‌ها خودروی زرهی و نفربر به منطقه الدراز، مانع برگزاری نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) می‌شود.

,

المیدان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه