اخبار داغ

العبادی: برخی طرف‌ها، بنزین روی آتش می‌ریزند

العبادی: برخی طرف‌ها، بنزین روی آتش می‌ریزند
نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه مقابله با هرگونه حمله به مراکز و نهادهای دولتی ضرورت دارد، از نیروهای امنیتی این کشور خواست که به جای استفاده از گلوله از وسایل دیگری برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تظاهرات یک هفته اخیر در چند استان جنوبی عراق که در اعتراض به ضعف خدمات‌رسانی دولت، بیکاری و قطعی آب و برق و فساد اداری-دولتی آغاز شده، امروز نیز ادامه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با ادامه یافتن ناآرامی‌ در استان‌های جنوبی، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، عصر امروز (یکشنبه) با وزرای کابینه و فرماندهان نیروهای امنیتی تشکیل جلسه داد.

,

وی در جمع وزرای امنیتی و روسای دستگاه‌های امنیتی این کشور گفت: «جنگ اصلی ما این است که برای مقابله با تروریست‌ها در آمادگی کامل باشیم.»

,

نخست‌وزیر عراق افزود: «مقابله با حمله به نهادهای دولتی ضرورت دارد و هرکس از دفاع در برابر این نهادها خودداری کند، سست عنصر است.»

,

العبادی تصریح کرد که به اطلاعات دقیقی برای جدا کردن شهروندان حقیقی که به دنبال مطالباتشان هستند، با کسانی که نهادهای دولتی را آتش می‌زنند، نیاز است.

,

نخست وزیر عراق همچنین گفت طرف‌هایی وجود دارند که می‌خواهند با ارتکاب جنایات سازمان یافته در عراق، نآرامی‌های کشور را تشدید کنند.

,

او همچنین از نیروهای امنیتی خواست که برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان به جای استفاده از گلوله، از وسایل دیگری استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه