اخبار داغ

گلایه مادر شهید لرستانی از کم کاری مسئولان/ بی مهری ها خللی در اعتقادات ما وارد نمی کند

گلایه مادر شهید لرستانی از کم کاری مسئولان/ بی مهری ها خللی در اعتقادات ما وارد نمی کند
مادر شهید بهمن میرزایی با انتقاد از کم کاری مسئولان در سرکشی به خانواده های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان گفت: این بی مهری ها خللی در اعتقادات ما وارد نمی کند و ما همچنان گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک فریدون کریمی والا؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با حضور در منزل شهید بهمن میرزایی ضمن دیدار با خانوده این شهید از صبر و استقامت خانواده وی تجلیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

, ,

 

,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این دیدار با بیان اینکه تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده آنان وظیفه و تکلیف مهم همه ماست،اظهار داشت: مقام معظم رهبری حساسیت و احترام ویژه ای برای شهدا و خانواده های آنان قائل است و این موضوع در سرکشی ایشان به خانواده های شهدا حتی شهدای کلیمی و مسیحی نمود پیدا می کند و این برای ما بسیجیان الگو و سرمشق است.

,

 

,

وی افزود: تکریم و سرکشی به خانواده های شهدا که مایه خیر و برکت برای نظام اسلامی هستند وظیفه اخلاقی همه ماست و خدا را شاکریم که در دهه کرامت که مزین به نام امام هشتم (ع) است این سعادت را نصیب ما کرد.

,

 

,

 صغری زارع طولابی مادر شهید بهمن میرزایی نیز در این دیدار گفت: با وجود گذشت چند دهه از پایان یافتن جنگ تحمیلی و پرپر شدن هزاران لاله سرخ در راه اسلام و قرآن اما متاسفانه به خانواده های آنان رسیدگی نمی شود اما با این وجود ما همچنان گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم و هرجا که نیاز باشد با این تن پیر و ناتوان وارد میدان می شویم و اوامر ایشان را اجرا می کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: اینگونه نیست که خانواده های شهدا انتظار کمک مادی داشته باشند چرا که ما با  خدای خود معامله کردیم و فرزندمان را به استقبال شهادت فرستایم اما مسئولان متاسفانه حتی یک سرکشی ساده را هم از ما دریغ می کنند.

,

 

,

مادر شهید بهمن میرزایی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان بنیاد شهید استان بیان داشت: دو سال قبل که پدر شهید به رحمت خدا رفت مسئولان بنیاد شهید حتی یک تسلیت ساده هم به ما نگفتند و این واقعا برای من ناراحت کننده بود.

,

 

,

, ,

 

,

لازم به ذکر است، شهید بهمن میرزایی به سال 1348 در خرم آباد متولد و در تاریخ 7/3/1367 یعنی در نوزده سالگی در منطقه عملیاتی ماووت به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه