اخبار داغ

ورزشکار بهارستانی مقام نخست مسابقات ووشو برزیل را از آن خود کرد

ورزشکار بهارستانی مقام نخست مسابقات ووشو برزیل را از آن خود کرد
ورزشکار جوان ساکن شهرستان بهارستان با درخشش در مسابقات جهانی ووشو در کشور برزیل به مقام نخست دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، شنیدن نام جوانان بهارستانی در عرصه‌های مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی در حوزه‌های ورزشی، علمی، هنری و... به امری عادی برای شهروندان و مسئولان بهارستانی تبدیل شده است، اما در تمام زمان‌ها شنیدن اخبار قهرمانی جوانان بهارستانی باعث شور و نشاط در سطح شهرستان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

در تازه‌ترین این افتخار آفرینی‌ها «محمد حاجی‌زاده» ورزشکار برومند ساکن شهرصالحیه در مسابقات جهانی 2018 ووشو جوانان در کشور برزیل به مقام  نخست دست یافت و صاحب گردن آویز طلا برای جمهوری اسلامی ایران شد.

گفتنی است که این حماسه آفرینی از سوی فرزند قهرمان شهرستان بهارستان در وزن ۷۰ کیلوگرم انجام  شد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این وزن به وسیله یکی از جوانان بهارستانی که با مشکلات زیرساختی فراوانی در عرصه ورزش روبه‌رو می باشند، به اهتزاز درآمد.

بنابر این گزارش تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرصالحیه و همچنین نصب پیام‌های تبریک در نقاط مختلف شهر از حواشی دلیرمردی و قهرمانی محمد حاجی‌زاده در مسابقات جهانی 2018 ووشو جوانان و تنها بخش کوچکی از استقبال شهروندان و مسئولان بهارستانی از این ورزشکار جوان بود.

علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه نیز در این خصوص در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای ورزشکار جوان شهرمان توفیقات روزافزون و موفقیت‌های بیشتر را می خواهم و این اتفاق را به جامعه ورزش شهرستان بهارستان و همچنین مربی ایشان، عبداله عبادی تبریک می گویم که با وجود تمام کمبودها در مسیر پیشرفت و افتخار آفرینی برای شهرصالحیه و شهرستان بهارستان، بهترین نتیجه ممکن را در عرصه بین‌المللی کسب کردند.

,
,
,
,
,
,
,

درپایان لازم به ذکر است که استعدادهای جوانان شهرستان بهارستان همیشه سبب شگفتی و تعجب همگان شده است، اما نبود امکانات لازم و شرایط زیرساختی نامناسب بسیاری از این استعدادها را به ورطه نابودی کشانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه