اخبار داغ

گزارش شهروندان تبریز از کم‌کاری نهادهای خدمات‌رسان؛

کاهش ساعات کاری با دستورالعمل خود تنظیمی/ در این شهر چند استاندار وجود دارد؟!

کاهش ساعات کاری با دستورالعمل خود تنظیمی/ در این شهر چند استاندار وجود دارد؟!
بر اساس دستورالعمل جدید استانداری کارمندان باید ساعت 6:30 بر سر کار حاضر و حداقل تا ساعت 13:30 در محل کارشان بمانند اما در برخی ادارات کارمندان بخش‌های مختلف تا ساعت 8 صبح نیز به اداره مراجعه نمی‌کنند اما ساعت 13 محل کارشان را ترک می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بر اساس بخشنامه‌ی جدید استانداری آذربایجان‌شرقی به ادارات و نهادهای مختلف ساعات کاری در راستای مدیریت مصرف برق از 7:30 تا 14:30 به 6:30 تا 13:30 تغییر یافته است و در روزهای پنج‌شنبه نیز کارمندان یک ساعت زودتر از موعد محل فعالیت‌شان را ترک می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما در این میان عده‌ای نه‌تنها به دستورالعمل ابلاغی ارزشی قائل نیستند و آن را ملاک عمل خود قرار نداده‌اند، بلکه با سوءاستفاده از وضعیت موجود برای خود برنامه‌ای دیگر تنظیم کرده‌اند تا از میزان فعالیت روزانه‌شان بکاهند.

,

یکی از مخاطبان تصویری به تحریریه پایگاه خبری تحلیلی آناج ارسال کرده که نشان می‌دهد یکی از شعبات بانکی صاحب‌نام در چهارراه ابوریحان تبریز به بهانه‌ی صرفه‌جویی در مصرف برق و مدیریت آن ساعات کاری را در طول روز یک ساعت کاهش داده و همین امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

,

 

,

البته کم‌کاری به بهانه‌ی نبود برق تنها در این بانک خلاصه نمی‌شود و در برخی مناطق دیگر نیز شاهد چنین وضعیتی هستیم و گروهی از ادارات نه‌تنها در زمان خاموشی از ارائه خدمات سر باز می‌زنند بلکه در این اوضاع همزمان با قطعی برق کارمندان‌شان ترجیح می‌دهند محل کار را ترک نمایند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه