اخبار داغ

کودک ۱۵ ماهه قربانی طرح مهاجرتی ترامپ شد/ فرزندی که بعد از ۵ ماه جدایی والدینش را نشناخت

کودک ۱۵ ماهه قربانی طرح مهاجرتی ترامپ شد/ فرزندی که بعد از ۵ ماه جدایی والدینش را نشناخت
سازمان مهاجرت آمریکا: یک کودک پانزده ماهه پس از پنج ماه جدایی، پدر و مادرش را تشخیص نداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  سازمان مهاجرت آمریکا: یک کودک پانزده ماهه پس از پنج ماه جدایی، پدر و مادرش را تشخیص نداد.آدالیکیا مادر این کودک گفت که کودک 15 ماهه که طی قوانین مهاجرتی سخت و بی رحمانه دولت آمریکا از خانواده اش جدا شده بود، طی یک اقدام نمادین مجددا به خانواده اش در هندوراس بازگردانده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
وی گفت که پسرش یوهان پس از گذراندن پنج ماه در پناهگاه آریزونا در مرز تگزاس که از پدرش جدا شد، از همه چیز رنج برده است.آدالیکیا ادامه داد: "من نامش را صدا زدم و او شروع به گریه کرد. یوهان زود با من و پدرش گرم گرفت."
,
 
,
آدالیکیا با اینکه از بازگشت پسرش به آغوش خانواده خوشحال بود اما از اینکه پنج ماه از وی دور مانده و از طریق ویدئو شاهد بزرگ شدنش بود، ابراز ناراحتی و خشم کرد.
,
 
,
به نقل از گاردین،او گفت: "من هرگز اولین راه رفتن پسرم را ندیدم و یا اولین تولدتش را جشن نگرفتم. این همان چیزی است که من از دست دادم، آن خاطرات برای هر مادری عزیز است و چند سال بعد برای فرزندانشان تعریف می کند."
, گاردین,
 
,
زمانی که اسوشیتدپرس حضور این کودک در دادگاه را در اوایل سال جاری گزارش داد، پرونده یوهان سر و صدای بین المللی را برانگیخت.
,
 
,
رولاندو آنتونیو بوزو کاستیلو پدر 37 ساله یوهان که به دنبال زندگی بهتر در آمریکا بود و نمی خواست تا فرزندانش در همان فقری که وی با آن دست و پنجه نرم کرده بزرگ شوند، گفت: "هرگز فکر نمی کردم که آنها بتوانند تا این حد بی رحم باشند."
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه