اخبار داغ

فرماندار شهرستان اردل خبرداد:

برگزاری 20 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در اردل

برگزاری 20 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در اردل
فرماندار شهرستان اردل از برگزاری کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی و 20 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان که صبح امروز 18 مرداد ماه با حضور برخی از مسئولین و هیئت های ورزشی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شدبر اهمیت نقش جوان  در تعیین سرنوشت جامعه تاکید کرد و گفت: جوانان سرمایه های عظیم هر کشور هستند که بسیار نقش حساس و تعیین کننده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

کیانی به لزوم درک شرایط آنان و فراهم سازی زمینه رشد و بالندگی جوانان اشاره کرد و اظهار کرد: متاسفانه جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگی هستند وباید تلاش کنیم برنامه های دشمن در زمینه تهاجمفرهنگی را با تقویت فرهنگ بومی بی اثر کنیم.
 

,
,

وی به هفته ازدواج اشاره کرد و با بیان اینکه در این هفته 20 برنامه متنوع فرهنگی برگزار می شود افزود: برنامه های هفته ازدواج در شهرستان اردل نیز همزمان با سایر نقاط کشور از 22 تا 29 مرداد برگزار می شود که برگزاری جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، برگزاری سلسله نشست های گفتمان ازدواج ،ایجاد کمپین رسانه ای ازدواج، ایجاد کمپین مشاوره رایگان ازدواج ، برگزاری کارگاه آموزشی برای جوانان در آستانه ازدواج از مهمترین برنامه ای شهرستان در طول این هفته خواهد بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه