اخبار داغ

در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس زنجان عنوان شد؛

یادآوری روش های زیبای دفاع مقدس موجب وحدت ملی می شود/ فرهنگ دفاع مقدس ائتلاف شوم دشمنان را خنثی می کند

یادآوری روش های زیبای دفاع مقدس موجب وحدت ملی  می شود/ فرهنگ دفاع مقدس ائتلاف شوم دشمنان را خنثی می کند
استاندار زنجان گفت: امروز یادآوری روش های زیبای دفاع مقدس در وحدت ملی و انسجام اجتماعی امر ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،اسدالله درویش امیری امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان زنجان، اظهار داشت: همه اقشار،اقوام و ادیان رسمی در دوران دفاع مقدس مشارکت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: انتظار داشتیم به لحاظ اهمیت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته مسئولان شخصا در این جلسه شرکت کنند.

,

این مسئول برضرورت یادآوری فرهنگ دوران دفاع مقدس و تبیین شرایط و فضای آن دوران تاکید کرد و گفت: در شرایط بسیار حساس کنونی نباید صرفا به شعارهای  دوران دفاع مقدس تکیه کنیم،بلکه باید فرهنگ این دوران را به نسل های جامعه انتقال دهیم.

,

استاندار زنجان ادامه داد: برای عبور از مشکلات فعلی کشور باید در برابر بیگانه و دشمن متحد،یکپارچه و همراه و هماهنگ حرکت کرده و به دوران پر افتخار دفاع مقدس برگشت.

,

درویش امیری بیان داشت: افتخار دوران دفاع مقدس متعلق به ملت بزرگ ایران است چرا که اگر مردم در این دوران با هم نبوده،قناعت و صرفه جویی را پیشه نمی کردند و صف های طویل نفت، گاز و کوپن را تحمل نمی کردند، امروز جمهوری اسلامی یکپارچه وجود نداشت.

,

وی گفت: ما در آن روزگار با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم که باید با برنامه ریزی های مناسب این فرهنگ را به نسل های جامعه منتقل کنیم.

,

استاندار زنجان ادامه داد: من فکر می کنم هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای ما محسوب می شود، امروز یادآوری روش های زیبای دفاع مقدس در وحدت ملی و انسجام اجتماعی امر ضروری است.

,

وی با بیان اینکه تکریم شهدا،رفتن سر مزار شهدا،اهدای شاخه گل و سرکشی به خانواده های شهدا کار پسندیده ای است،افزود: اما کافی نیست چرا که با این روش نمی توانیم فرهنگ آن دوران را به 40 درصدی که دوران دفاع مقدس را ندیده اند، منتقل کنیم.

,

این مسئول تصریح کرد: در آن دوران شوروی، آمریکا و عراق پشت سر صدام بودند در حالی که ملت ایران با دست خالی در برابر همه ایستاده و پیروز شدند.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر این فرهنگ را به درستی به جامعه امروز منتقل کنیم در برابر هجوم امروز ائتلاف دشمنان پیروز می شویم، افزود: همراهی مردم موجب شد تا در این دوران افتخار آفرینی کنیم.

,

وی برضرورت همکاری همه دستگاه های اداری و اجرایی برای اجرای مطلوب برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: یک گروه و جریان نمی تواند این دوران را مربوط به خود بداند.

,

این مسئول گفت: شیرینی و بزرگی حماسه دفاع مقدس در متعلق بودن به ملت ایران بود،اگر چه سهم برخی ها بیشتر است.

,

استاندار زنجان یاد آور شد: فرهنگ غنی همبستگی، وحدت و صمیمیت، اخلاق، تواضع و فروتنی دوران دفاع مقدس باید به نسل های جدید انتقال داده شود.

,

"علی کاظمی"مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان درادامه این جلسه، اظهار داشت: شهدای بسیج، ارتش، ناجا و جهاد و سپاه و یگان ها مشخص شده است و برای تجلیل در اسامی این خانواده ها در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

,

وی از برگزاری مراسم غباروربی مزار شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: برنامه سپاس نیز به منظور سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران انجام می شود.

,

کاظمی افزود:28 مرداد ماه سال جاری یادواره شهدای روحانی در استان زنجان با حضور مردم و مسئولان برگزار می شود.

,

وی از برگزاری یادواره های شهدا در روستاهای دارای بیشترین شهید خبرداد و گفت: اجرای یادمان های شهدا غواص و شهید خلبان استان زنجان مصوبه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که هنوز نتیجه ای گرفته نشده است.

,

"اسماعیل خدایی"مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان با اشاره به کلیشه ای شدن برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: باید برنامه های این هفته برای مردم ملموس باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه