اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

بی‌برنامگی‌های اقتصادی دولت سرمایه‌گذار انتخاب شده برای زنجان را فراری داد/ تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست‏

بی‌برنامگی‌های اقتصادی دولت سرمایه‌گذار انتخاب شده برای زنجان را فراری داد/ تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست‏
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ با اشاره به بی‌برنامگی‌های اقتصادی دولت گفت: بی‌برنامگی‌های اقتصادی دولت سرمایه‌گذار انتخاب شده برای زنجان را فراری داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع استیضاح برخی وزرای دولت در مجلس اظهار کرد: به نظرم دولت خود باید دست به کار شده و تیم اقتصادی را تغییر دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کارها اکنون برعکس شده است، ابراز کرد: کار به جایی رسیده که نمایندگان در وزارتخانه‌ها هستند و وزرا در مجلس و این نشان می‌دهد که جایی از کار به بیراهه می‌رود.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون نمایندگان پیگیر کارهای اجرایی شده‌اند و وزرا نیز در مجلس رفت و آمد دارند که نشان دهنده خارج شدن کارها از قاعده و اصول است.

,

وی با بیان اینکه استیضاح و سوال از وزرا حق نمایندگان است، گفت: نباید دولت کار را به جایی برساند که هر روز شاهد این موضوعات باشیم.

,

احمدی عنوان کرد: متاسفانه حقایق تلخی هم در مجلس وجود دارد که جای تاسف دارد و از طرفی دستگاه‌ها نیز کوچکترین کار ممکن را به نمایندگان ارجاع می‌دهند.

,

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست، خاطرنشان کرد: به نظرم دولت باید خود اقدام به ترمیم کابینه کند نه اینکه کار به جایی برسد که شاهد استیضاح‌های زنجیره‌ای باشیم.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه فضا برای کار مهیا نیست، اظهار کرد: به فرض مثال ما سرمایه‌گذار را آوردیم و کار را دیده اما اکنون جا زده و حاضر به سرمایه‌گذاری نیست.

,

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید شرایط کسب و کار را در کشور مهیا کنند، عنوان کرد: همین گرفتاریهای اقتصادی سبب شد تا سرمایه‌گذاری که برای استان زنجان آورده بودیم، حاضر به سرمایه‌گذاری نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه