اخبار داغ

بی توجهی هواپیمای آمریکایی درحال پرواز در حریم هوایی چین به هشدارهای پکن

بی توجهی هواپیمای آمریکایی درحال پرواز در حریم هوایی چین به هشدارهای پکن
هواپیمای نظامی آمریکایی در پاسخ هشدار چین، اشاره کرد که در حال انجام فعالیت های نظامی قانونی خارج از فضای هوایی ملی هر کشور ساحلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ارتش آمریکا پس از گزارش های اخیر در شبکه های اجتماعی در مورد شناسایی هواپیمای آمریکایی بر فراز دریای جنوبی چین و هشدار پکن، از الفاظ تندی استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
در طول پرواز، خبرنگاران، چهار صخره مرجانی کم عمق در جزایر اسپراتلی با تأسیسات راداری بزرگ، تعداد زیادی از ساختمان ها و باند فرودگاه های نظامی را نشان داده اند.
,
 
,
سی‌ان‌ان گزارش داد که کارکنان هواپیما، 6 هشدار مجزا از نیروهای چین دریافت کردند. به آنها گفته شد که در داخل قلمرو چین هستند و خواستار ترک آن مکان شدند.
,
 
,
صدایی در ویدئو شنیده می شود: "بلافاصله اینجا را ترک کنید و به سوء تفاهم دامن نزنید."
,
 
,
هواپیمای نظامی آمریکایی در پاسخ هشدار چین، اشاره کرد که در حال انجام فعالیت های نظامی قانونی در خارج از فضای هوایی ملی هر کشور ساحلی است.
,
 
,
گزارش ها حاکی از این است که هشدارها عادی بوده و هیچ تأثیری بر عملیات آنها نداشته است.
,
 
,
بی‌بی‌سی گزارش داد که چین با لحنی تندتر و خشن تر از هشداری که به هواپیمای نظامی آمریکایی داده بود، به یک هواپیمای نظامی فلیپینی هشدار داد.
,
 
,
صدایی که در ویدئو شنیده می شود، گفت: "هواپیمای نظامی فیلیپین، دوباره به شما هشدار می دهم. بلافاصله منطقه را ترک کنید و یا مسئولیت تمام عواقب آن را بر عهده بگیرید!"
,
 
,
روابط پکن با مانیل برخلاف گذشته، تحت حکومت رودریگو دوترته رئیس جمهوری فیلیپین که چین را در مورد دریای جنوبی چین تحت فشار قرار نداد، بهبود یافته است.
,
 
,
لفظ تند ارتش آمریکا به هشدار پکن در مورد پرواز بر فراز دریای جنوبی چین
, لفظ تند ارتش آمریکا به هشدار پکن در مورد پرواز بر فراز دریای جنوبی چین,
 
,
به نقل از ژاپن‌تایمز، پکن مجموعه ای از پایگاه های مرزی نظامی در دریای جنوبی چین تشکیل داده که شامل خطوط دریایی حیاتی است که هر ساله حدود 3 تریلیون دلار تجارت جهانی از آن می گذرد. فیلیپین، ویتنام، مالزی، تایوان و برونئی مطالبات مشترکی دارند.
, ژاپن‌تایمز,
 
,
چین پس از سرزنش واشنگتن در این مورد، گفته است که این امکانات به منظور مقاصد دفاعی است، اما برخی از کارشناسان می گویند این اقدام بخشی از یک پیشنهاد برای کنترل مناقشات در دریای چین است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه