اخبار داغ

عدم آنتن دهی شبکه تلفن همراه در روستاهای میانچیل جیرفت

عدم آنتن دهی شبکه تلفن همراه در روستاهای میانچیل جیرفت
سالها است که برخی روستاهای میانچیل جیرفت با مشکل آنتن دهی شبکه تلفن همراه و اینترنت مواجه هستند بطوریکه برقراری تماس تلفنی با مشکل روبروست و چند روزی است که در روستاهای رومرز، چاهک و دریاچه ارتباط به سختی برقرار میشود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه  آرمان؛در این عصر ارتباطات، مردم روستای  میانچیل جیرفت  هنوز با مشکل آنتن دهی اپراتور همراه اول و اینترنت موبایل دست و پنجه نرم میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه  آرمان, ؛,


با توجه به اینکه تلفن و اینترنت در این عصر از نیازهای اساسی زندگی مردم است و می‌توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت‌های مربوط به آن فراهم می‌شود اما سالهاست که برخی روستاهای میانچیل جیرفت با مشکل آنتن دهی شبکه تلفن همراه و اینترنت مواجه هستند بطوریکه برقراری تماس تلفنی با مشکل روبروست و چند روزی است که در روستاهای رومرز، چاهک و دریاچه ارتباط به سختی برقرار میشود.

,
,


بارها اعضای شورا و دهیاران به اداره مخابرات جیرفت برای پیگیری این مسئله مراجعه کرده اند اما تاکنون این مشکل حل نشده است.

,
,


در دیداری که سال گذشته نماینده محترم مردم و فرماندار جیرفت از روستای دریاچه داشتند یکی از قولهای ایشان برطرف کردن مشکل آنتن دهی و اینترنت این روستا بود که مردم هنوز منتظر عملی شدن این قول هستند.
اخیرأ شاهد حفر کانال برای انتقال فیبر نوری از عنبرآباد به سمت میانچیل بودیم که معلوم نیست کی به سرانجام برسد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه