اخبار داغ

معاون هماهنگی برق شهرستان های استان کرمان مطرح کرد؛

فرهنگ سازی واصلاح الگوی مصرف گامهای موثر درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی

فرهنگ سازی واصلاح الگوی مصرف گامهای موثر درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی
طاهری گفت : نگاه پویا در ساختار اجرایی و بهینه سازی مصرف انرژی با نهادینه کردن آموزش های کاربردی مدیریت انرژی محقق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود طاهری معاون هماهنگی برق شهرستان های استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه آموزش مدیریت انرژی و فرهنگ سازی واصلاح الگوی مصرف گامی موثر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد، اظهار داشت:  آموزش می تواند دیدگاه های مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی را به تعمیر و نگهداری با رویکرد مدیریت انرژی در ساختمان ها  را  تقویت نموده و مانع از هدر رفت انرژی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت: نگاه پویا در ساختار اجرایی و بهینه سازی مصرف انرژی با نهادینه کردن آموزش های کاربردی  مدیریت انرژی محقق خواهد شد.

,

معاون هماهنگی برق شهرستانها افزود: رقابت پذیری در این عرصه می تواند محور شکوفایی تکنولوژی های نوین مدیریت انرژی درکشور باشد.

,

طاهری از آمادگی صنعت برق برای  استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان در این صنعت خبرداد.

,

معاون هماهنگی امور شهرستان ها در بخش دیگری از مصاحبه خود به سفر معاون وزیر نیرو به کرمان اشاره کرد و اذعان داشت:  دراین سفر پروژه احداث خط رینگ فیدر قائم شهر و فیدر سنگ سیریز با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد ریال افتتاح  شد.

,

وی بیان کرد: افتتاح پروژه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب بصورت غیرحضوری در شهرستان زرند به عنوان پایلوت از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

,

طاهری به اجرای قراردادهای متقاضیان فاقد شبکه اشاره کرد وگفت: طرح های رفع افت ولتاژ و اصلاح حریم و روشنایی معابر درسایر مناطق در اولویت می باشد.

,

وی در بخش دیگر به وظیفه معاونت هماهنگی شهرستان ها اشاره و اعمال نظارت برکارکنان، کنترل و تائید هزینه ها و درآمدها و نظارت بر اجرای صحیح  بخشنامه ها و مقررات ایمنی و هماهنگی با سایر معاونت ها را از اهم فعالیت های این مجموعه ذکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه